یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

خواب


وقتی خواب برای فرار از بیداری باشد تمام شده ای...



نظرات 11 + ارسال نظر
بهنام 1391/12/13 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام.
ای کاش آدم تو همون خوابی که برای فرار از بیداری هست ، واسه همیشه خوابش ببره.

ممنون از پست زیباتون.

:( 1391/12/13 ساعت 10:50 ب.ظ

گاهی آنچنان مزخرف میشوم
که برای دیگران قابل درک نیستم!
حتی عـــــــــــزیز ترین کسم را از خودم میرانم!
اما...
در دلم آن لحظه آرزو میکنم تا بگوید:
میدانم دست خودت نیست...
درکــــــــــــت می کنم!

:( 1391/12/13 ساعت 10:52 ب.ظ

خستـــــــــــه ام از این مواظب خودت باش ها...
تو اگر مواظب من بودی،
نمی رفتی اگر می ماندی
با یک نفس ، با یک نگاه مواظبم بودی
پــــــــــس نگـــــــــــران من نباش
بـــــــــــــــرو....

تنهایی 1391/12/13 ساعت 11:15 ب.ظ

دقیقا...

mina 1391/12/14 ساعت 12:37 ق.ظ

ایـــن روزهــــا خــوابــــم نمـی آیــد ...

... فـقــط مـــی خـــوابـــــم ...

کــــه بیـــــدار نبــــاشــــم

[̲̅L̲̅][̲̅I̲̅][̲̅K̲̅][̲̅E̲̅]

اوج ِ بی تفاوتی میشود ... وقتی طلوع و غروب ِ نگاهت ، با خورشید ، هماهنگی نداشته باشد ! ×

پرستو 1391/12/14 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.peywand.blogfa.com

یوسف هم میدانست تمام درها بسته اند..اما به خاطر ایمان به خدا، حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد...

اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند دنبال درهای بسته بدو....
چون خدای تو و یوسف یکی ست...

Masi 1391/12/14 ساعت 02:15 ب.ظ

یعنی من هم تموم شدم ؟ :(

mahsa 1391/12/14 ساعت 10:42 ب.ظ

pas man kheyli vaghte k tamoom shodam...:(

نادی 1391/12/15 ساعت 10:43 ق.ظ http://nani652.blogfa.com/

سلام .شاد وسلامت باشی
یه وقتایی واسه پاس کردن اون لحظه دردناکی که در آن قرار داری هم هست.خواب واسم عین یه مسکن میمونه یا پیش گیری از یه انفجار بی موقع.....

Avishan 1391/12/17 ساعت 09:44 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

age nabaaashe chi? :P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد