یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

طعم آن دستم


دست آن کودک که ول شد در شلوغی خیابانها... طعم آن دستم



نظرات 16 + ارسال نظر
X 1391/10/29 ساعت 02:49 ق.ظ

بیشتر مواقع پشت جمله ی "عیب نداره، مهم نیست"
یه دلِ شکسته وجــود داره ..

yasi 1391/10/29 ساعت 12:47 ب.ظ

ایـن روزهـا
نـبـضـم کـُـنـد مـی زنـد
قـلـبـم تـیـر مـی کشـد
دارم
صـدای ِ خـورد شـدن ِ احـسـاسـم را
لا بـه لای
چـرخ دنـده هـای ِ زنـدگـی
مـی شـنَـوم . . .

بهنام 1391/10/29 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام. خیلی پر معنی بود ، خیلی ....
ممنون از پست زیباتون.

farda 1391/10/29 ساعت 05:34 ب.ظ

من از تصور بیهودگی این همه دست و از تجسم بیگانگی این همه صورت می ترسم .
من مثل دانش آموزی که درس هندسه اش را دیوانه وار دوست می دارم تنها هستم

شقایق 1391/10/29 ساعت 05:54 ب.ظ

ببییییییییییییییییییییییییین




محشرییییییییییییییییییییییی

احسان 1391/10/29 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.ehsanfaryad.blogfa.com

همچو آن طفلی که در وحشت سرایی مانده است

دل درون سینه ام بی طاقتی ها می کند

): 1391/10/29 ساعت 09:08 ب.ظ

شاید ان روز که سهراب نوشت :
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت...!
باید این طور نوشت:
هر گلی هم باشی ،چه شقایق چه گل پیچک و یاس !
زندگی اجباری است،
زندگی در گرو خاطره هاست،
خاطره در گرو فاصله هاست،
فاصله تلخ ترین خاطره هاست.

): 1391/10/29 ساعت 09:14 ب.ظ

من اینجا
دلم سخت معجزه می خواهد و
تو انگار
معجزه هایت را
گذاشته ای برای روز مبادا

): 1391/10/29 ساعت 09:18 ب.ظ

وقتی کسی تو را

عاشقانـــــــه

... دوست دارد

شیوه ی بیــان اســم تـو

در صدای او متفاوت است

... ... ... ... ... ...و تــــو

می دانی

که نامت

در لبهـای او ایمن است

... 1391/10/30 ساعت 12:41 ق.ظ http://mahkocholo.blogfa.com

عالی بود هم آهنگ هم نوشته ..فقط برای امشبم خوب بود...

سیب ... 1391/10/30 ساعت 07:14 ق.ظ http://omideshirin.blogfa.com

سلام دوست عزیز ، بیشتر از یک سال که میام و نوشته هاتو می خونم ولی خب تا حالا برات نظر نذاشتم
تو وبلاگ های قبلیم گاهی اوقات از نوشته هات استفاده می کردم
این آدر وبلاگ جدیدمه وقت کردی بیا

راستی نوشته هات عالین

مهرنوش 1391/10/30 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.blueword.blogsky.com/

نبودنت هستیمو نابود میکرد


ولی حالا بودنت . . .


میشه نباشی ؟ ؟ ؟!!

شلوغی ِ خیابان های شهر یا ... شلوغی ِ خیابن های آدمها !!! ×
مورد دوم ... کمی طعمش آشنا تر است ! ×

[ بدون نام ] 1391/11/01 ساعت 09:04 ب.ظ

آسمان را بنگر
که هنوز بعد صدها شب و روز
گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد
یا زمینی که دلش از سردی شبهای خزان
نه گرفت و نه شکست...
ماه من ، دل به غم دادن و از غصه سخن گفتن ها
کار آنهایی نیست که خدارا دارند...

الهه 1391/11/01 ساعت 11:03 ب.ظ http://http://darkooyedel.blogfa.com )

سلام
من خیلی اینجا اومدم واغلب مطالبتون را خوندم ولی تا حالا نظر نگذاشته بودم....
نوشته های جالبی دارین
سخنانی کوتاه وپر معنی.......
همه شون یه جورایی دردهای جامعه مونه یا دردایی که همه به نوعی توی زندگیشون حسش کردند .....
اما حرفاتون خیلی طعم دلتنگی وغم میدهند

سلام از وبلاگت خوشم اومد میخوام بعضیاشو ببرم به وبلاگم سر بزن پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد