یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

جنگ


از جنگ بدتر هم هست


کسی که چیزی ندارد تا برایش بجنگد.....!




نظرات 16 + ارسال نظر
دیوانه 1391/10/24 ساعت 07:31 ب.ظ http://delirium.blogsky.com/

دستت می سوزد با سیگار !
به خودت می آیی ،
یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند ،
نه دستی که شانه هایت را بگیرد ،
نه صدای که قشنگ تر از باد باشد ...
تنهایی یعنی این ...

) 1391/10/24 ساعت 08:11 ب.ظ

صبح هم اتفاق ساده ایست …گنجشکها بیخود شلوغش میکنند!

): 1391/10/24 ساعت 08:14 ب.ظ

کلافه کرده ای مرا...
چرا همیشه لبخندهایت از شعرهای من زیباتر است!؟

مهسا 1391/10/24 ساعت 08:51 ب.ظ

دلم گرفته است بیزاکدل هم دیگر اثر ندارد :(

فردا 1391/10/24 ساعت 10:32 ب.ظ

جنگ ویرانگر صلح و سکوت و تنهایی
195

خستـــــــــــــــــــــــــــه ام از آدمهایی که از آدمیت فقط ظاهرش را به ارث برده اند...

بهنام 1391/10/25 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام .
خیلی پر معنا و مفهوم بود ، بدجوری تو فکر فرو رفتم ....


ممنون.

شقایق 1391/10/25 ساعت 07:54 ب.ظ

من چیزی ندارم براشون بجنگم :(

احسان 1391/10/25 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.ehsanfaryad.blogfa.com

شیشه با سنگ نمی سازد و، مشتاقی بین

با دل سنگ تو دارد، چه مدارا دل من

ناهید 1391/10/26 ساعت 01:24 ق.ظ

منم همه چیزایی که واسشون جنگیدمو از دست دارم..

ناهید 1391/10/26 ساعت 01:46 ق.ظ

در دنیایی که همه یا گرگند یا گوسفند ترجیح می دهم چوپان باشم.. همدیگر را بدرید من نی میزنم برای دلم..

ناهید 1391/10/26 ساعت 02:46 ق.ظ

نفسم تنگ شده، باز هوا میخاهم.
زچه رویی بنویسم که تورا میخواهم.
پشت این پنجره ها پرده ی دل می زقصد..
بازکن پنجره را باز هوا میخاهم..
بی سبب نیست که من خیره به لب های توتم..
فکر بیجا نکنی، واژه ی ما میخاهم..
بین ما بیشتر از یک قدمی فاصله نیست.. دو قدم راه بیا چون که تورا میخاهم..

Afsoon 1391/10/26 ساعت 11:47 ق.ظ

شبهایم درد دارد وقتی ندانم،
چراغ اتاقت را کدام لعنتی خاموش می کند...

حمید 1391/10/30 ساعت 10:53 ق.ظ

یه روز یکی ازم پرسید: بدترین واژه دنیا بنظرت چیه؟
قبل از اینکه بقیه رو بخونی ،فک کن نظر خودت چیه؟
.
.
.
دروغ، خیانت، نامردی، تنهایی، ...
اینا همه میتونن بد باشن اما نه وقتی که واژه ناامیدی هم وجود داره
اما نه وقتی عبارت بی هدف بودن هم هست اما نه وقتی به پوچی میرسی! آه...
امیدوارم تو هم با من موافق نباشی و نشی چون اون روز رو اصلا نمیتونی تحمل کنی. خداحافظ

فرنوش 1391/10/30 ساعت 10:55 ب.ظ

فقط میتونم بگم عالی بود.

گناوه اس ام اس 1391/11/10 ساعت 01:56 ق.ظ http://ganavesms.ir

سلام کاربران عزیز به سامانه پیام کوتاه گناوه اس ام اس هم سر بزنید علاوه بر تبلیغ میتونی با دوستات هم شوخی جالبی کنی مثلا یک پیام از طرف ایرانسل یا همراه اول بفرستی بگی شما برنده شده اید یا ..... در ضمن امکانات بی نظیر دیگه ای هم داره مثل نظر سنجی . مسابقه . و...... حتما به ما سر بزنید قیمتش هم 15 هزار تومان بیشتر نیست ولی هزاران امکانت در اختیارت هست درضمن اگه دوستات هم به مدیر سایت معرفی کنی پنج هزارتومان هم هدیه بهتون میده این هم آدرس سایت
www.ganavesms.ir
درضمن ارائه سامانه برای مدیر وبلاگ ها رایگان میباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد