یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

نمیـدانم


نقـش یـــک درخــت خشک را


در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر…



نظرات 10 + ارسال نظر
امین 1391/04/12 ساعت 10:24 ق.ظ http://-

چه صدائیست که پیچیده در این جنگل مرگ ؟ چه کسی تیشه بر این شاخه ی افتاده زمین می کوبد؟ این تبر مال تو نیست؟ دستها آن تو نیست ؟ تو چه محکم و چه کاری و چه با عشق و علاقه! به من شاخه ی افتاده ی خشکیده تبر می کوبی! آی آرام بزن می شکند عمق سکوت وای آرام بزن تا نکنم آه تو را! جمع کن هر چه شکستی دل من هیزم خوبی شد! آتشی بردل من زن که ببینی : عشق هم می سوزد ! خوب هم می سوزد
منبع متنهای زیبا -نمره 20

آهو 1391/04/12 ساعت 12:06 ب.ظ

مانند درخت مهربان می شوی و بی آزار ...

اگر یکی از چشمانت به تنومندی و برگ و بارت باشد و به بهار

و چشم دیگرت به هیزم شکن و خزانی که از آن فراری نیست ...

maryam 1391/04/12 ساعت 12:29 ب.ظ

mesle hamishe zibaaaaaaaaaa

هنوز هم عاشقانه‌هایم را عاشقانه برای تو می‌نویسم.. هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف می‌زنم.. هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است.. این روزها دیگر پشت پنجره می‌نشینم و به استقبال باران می‌روم. می‌دانم پائیز، هنوز هم شورانگیز است.. می‌دانم یکی از همین روزها کسی که نبض زندگی من است، کسی که جز تو نیست بازمی‌گردد.. می‌دانم تمام می‌شود و ما رها می‌شویم؛ پس بگذار بخوانم: اولین عشق من و آخرین عشق من تویی نرو، منو تنها نذار که سرنوشت من تویی..

dina 1391/04/12 ساعت 09:07 ب.ظ

میدانی تنهایی کجایش درد دارد؟
" انکارش "..........

dina 1391/04/12 ساعت 09:13 ب.ظ

salam
webe vaghean zibaii darin vali kheili dir be dir post mizarin
agha reza chera esme webe toono gozashtin divoone
divoone gham nadare vali matnaye shoma kheili gham dare
khodaiish vaghti delam migire miyam inja
zende bashid

dina 1391/04/12 ساعت 09:19 ب.ظ

خدایا......
آلودگی انسانها از حد هشدار گذشته
"دنیا را چند روز تعطیل نمیکنی؟"

راضیه 1391/04/17 ساعت 11:41 ق.ظ http://love.mahtab.loxblog.com

سلام وبتان خیلی عالیه.به وب من هم یه سر بزنید.

اریانا 1391/06/11 ساعت 06:20 ب.ظ

درخیال دیگری 
می رفت ومن چه عاشقانه کاسه آب پشت سرش خالی میکردم...

ارزو 1391/06/17 ساعت 10:08 ب.ظ

از منتظر بهار بودن دیگه خسته ام از انتظار بدم میاد به حدی که انتظار هیزم شکن هم برا سخت شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد