یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

بیا گناه کنیم!


بیا گناه ندارد به هم نگاه کنیم

و تازه داشته باشد بیا گناه کنیم!

نگاه و بوسه و لبخند اگر گناه بود
بیا که نامه ی اعمال خود سیاه کنیم

بیا به نیم نگاهی و خنده ای و لبی
تمام آخرت خویش را تباه   کنیم

به شور و شادی و شوق و ترانه تن بدهیم
و بار کوه  غم  از  شور  عشق کاه  کنیم

و خوش خوریم و خوش بگذریم و خوش باشیم
و تف به صورت انواع شیخ  و  شاه  کنیم!!

و زنده  زنده  در آغوش هم کباب  شو یم
و هر چه خنده به فرهنگ مرده خواه کنیم

برای سر خوشی ی لحظه هات هم که شده است
بیا  گناه  ندارد  به  هم  نگاه  کنیم
 
 فرامرزعرب عامری



نظرات 20 + ارسال نظر
tala 1391/02/19 ساعت 10:05 ق.ظ

movafeqam biaaaaaa gonah konim

فائزه 1391/02/19 ساعت 10:12 ق.ظ http://harfhaye-bi-bahane.blohgfa.com

مرسی
رضا جان
مرسی

غزاله 1391/02/19 ساعت 10:47 ق.ظ

سیاهی چشمانش
تجسم بی نقص شب است به صرف سیگار و هماغوشی، ظرافت دستانش نماد بی بدیل آفرینش است
و دلش همچون کهشانی خاستگاه بی نهایت امید...
و من سالهاست مرور می کنم
خاطرات خاک خورده خلقت را!
بی تاب چشمانش،
دستانش و دلش...

... 1391/02/19 ساعت 01:06 ب.ظ

نوشته هات این روزا بیشتر بوی امید میده تا خیانت و تنهایی و افسردگی . عالیه

واسه تنوع فقط

تنها 1391/02/19 ساعت 03:25 ب.ظ

خیلی عالی بود
شجاع شدی رضا جان!

آهو 1391/02/19 ساعت 09:03 ب.ظ


تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی؟
دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی
تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی
که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی
فقط یک لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد
چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟

سمیه 1391/02/20 ساعت 09:06 ق.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com

معلـــم برای سفید بودن برگه نقاشی ام تنبیهم کرد... و همه خندیدند... امــــا مـــن...
خــــــدایی را کــشیــــده بودم کــه همــه میــــ گفتند
دیدنــــی نیست

bibahane 1391/02/20 ساعت 09:44 ق.ظ http://bibahanehayeman.blogfa.com

دوستای عزیزم برای برگشتن رضا به دنیا میخوایم ختم صلوات بگیریم...۱۴هزار صلوات...ازتون خواهش میکنم بیاین همه برای سلامتیش دعا کنیم و هر کدومتون هر تعداد صلوات که میتونین بفرستین...فقط به من بگین تا شمارش صلواتا دستم باشه...خواهش میکنم به دوستانتونم اطلاع بدین...امشب سر نماز مغرب هم براش زیارت عاشورا بخونیم..خواهش میکنم.....

رضا !!! منظورت منم!!! من که حالم خوبه
کسی میدونه دوستمون منظورش کیه؟ من که نفهمیدم

غزاله 1391/02/20 ساعت 01:13 ب.ظ

مگه رضا جان کجاست که واسه برگشتنش به دنیا ختم صلوات بر داریم؟ o:

آزاده 1391/02/20 ساعت 04:51 ب.ظ

حتی حروف اضافه را
نه اینکه فکر کنی به حرف ربط بی اعتنایم،
اما،
به هر چه امکان رسیدن به تو را می دهد،
بدبینم.
نمی دانم چرا،
اسم تو
از نشستن بر دفتر من طفره می رود!
حالا بگذار بماند برای فردا،
شب فرصت روشنی برای دیدن نیست!

آزاده 1391/02/20 ساعت 05:05 ب.ظ

! خدایا


چون ماهیان که از عمق و وسعت دریا بی خبرند،


عظمت عشق تو را نمی شناسم.


فقط میدانم که معبود این دل خسته هستی


و اگر دیده از من برگیری خواهم مرد

آزاده 1391/02/20 ساعت 05:13 ب.ظ

احتمالا منظورشون برگشتن به دنیای ما آدما که دچارروزمرگی شدیمو_____گفتن نداره..!
دنیای خودت قشنگتره_____حداقل یه رو داره..!!!

[ بدون نام ] 1391/02/21 ساعت 01:28 ق.ظ

بیچاره مردم همه رو مث خودت دیوونه کردی خب بابا محض رضای خدا یه بار بیا به همه بگو خانوما آقایون دوستان خاطرخواهان من حالم خوبه. چیزیم نیس!
فقط یه سری مطالب قشنگ عاشقونه رو که ازشون خوشم میاد تو وب می نویسم بذار دیگران فک نکنن که تو داری از دس میری خب دل بعضیا کوچیک و مهربون و ساده اس. دوست دارن دعا کنن واست. البته دوستمون کمی مبالغه کرد منم فک کردم خدای نکرده چیزیت شده...حالا خوشحالم که خوبی.
همیشه خوب باشی...

هلن 1391/05/18 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام
چقد شعرای استاد عرب عامری قشنگن
شعراشونو کجا میشه دید؟؟؟؟؟؟؟

فروغ 1391/05/27 ساعت 05:46 ب.ظ

گناه نقطه اغاز عاشقی است بیا که شاید از سر این نقطه عزم راه کنیم اگر به خاطر هم عاشقانه بر خیزیم نمی رسیم به جایی که اشتباه کنیم

ملیکا 1391/06/12 ساعت 12:57 ب.ظ

عاللللللللللللللللللللللللللللی بود

سارا 1391/06/15 ساعت 12:48 ب.ظ

خیلی این شعر استاد قشنگه...

شیرین 1391/06/19 ساعت 11:18 ق.ظ

من از خدا که تورا آفرید ممنونم ازآنکه روح به جسمت دمید ممنونم
ازآنکه مثل بت کوچکی تراشت داد ازآنکه طرح تنت را کشید ممنونم
توراه می روی اندام شهر می لرزد من از تمام درختان بید ممنونم
در این غروب در این روزهای تنهایی از اینکه عشق به دادم رسید ممنونم
من از کسی که عزیز مرا به چاه انداخت وآنکه آمدو اورا خرید ممنونم
من از نگاه پریشان آن ذلیخایی که خواب پیرهنم را درید ممنونم
چنان گداختۀ شاهرود چشم توام که از ابوالحسن وبایزید ممنونم
تمام مردم این شهر دوستت دارند من از حسین ورضاو مجید ممنونم
چقر خوب وقشنگی چقدر زیبایی من از خدا که تو را آفرید ممنونم
استادفرامرز عرب عامری

خاطره 1391/07/01 ساعت 01:00 ب.ظ

مرسی حظ بردیم

شیرین 1391/09/25 ساعت 01:44 ب.ظ

شب یلداست شب از تو به دلگیریهاست
شب دیوانگی اغلب زنجیریهاست
شب تا صبح به زلف تو توکل کردن
شب در دامن تنهایی شب گل کردن
شب درداست شب خاطره بارانیهاست
شب تا نیمه شب شعر وغزلخوانیهاست
شب یلداست شب با غم تو سر کردن
شب تقدیر خود اینگونه مقدر کردن
کاش یک شب برسد یک شب یلدا باهم
بنشینیم زمان را به تماشا باهم

بنشینیم وز هم دفع ملالی بکنیم
اینهم از عمر شبی باشد وحالی بکنیم
شب یلدا شده خود را برسانی بد نیست
امشبی را اگر ای عشق بمانی بد نیست

سیب سرخی واناری وشرابی بزنیم
پشت پا تا سحرالدهر به خوابی بزنیم
موی تو باشد وشب را به درازا بکشد
وای اگر کار منو عشق به یلدا بکشد
چه شود اوج پریشانیمان جا بخوریم
بین یک عالمه شب صاف به یلدا بخوریم
میشود خوبترین قسمت دنیا با تو
گر که توفیق شود یک شب یلدا باتو
با تو ای خوبترین خاطره ی رویایی
ای که عمر تو الهی بشود یلدایی
میشوی از همه ی شهر تماشایی تر
گر شود عشق تو از عمر تو یلدایی تر

حیف شد نیستی امشب شب خاموشیها
کوه غم آمده پیشم به هم آغوشیها
نیستی شمع شب تار مرا فوت کنی
بدرخشی همه را واله ومبهوت کنی
بی تماشای تو با اینهمه غمها چه کنم؟
تو نباشی گل من با شب یلدا چه کنم؟
استاد فرامرز عرب عامری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد