یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دلسپردن


اینجا به دل سپردن من گیر داده اند

مشتی اجل به بردن من گیر داده اند

اینجا همیشه آب تکان می خورد از آب
اما به اب خوردن من گیر داده اند
 
مانند شمع در غم تو آب می شوم
مردم به فرم مردن من گیر داده اند

چشم انتظار دست تو اصلا نمی شوم
وقتی به شال گردن من گیر داده اند

در شهر،حس و حال برادر کشی پُر است
گرگان به جامه تن من گیر داده اند

دامن زدم به خون که بدست آورم تو را
این دست ها به دامن من گیر داده اند

گر پا دهد برای تو سر نیز می دهم
اینجا به دلسپردن من گیر داده اند
 
فرامرز عرب عامری

نظرات 6 + ارسال نظر
غزاله 1391/02/19 ساعت 12:57 ب.ظ

.............. ):

غزاله 1391/02/19 ساعت 12:59 ب.ظ

من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم

آهو 1391/02/19 ساعت 08:50 ب.ظ

هـمیشه از همه نزدیک تر به ما سنگ است !


نگاه کن ، نگاه ها همه سنگ است و قلب ها همه سنگ!


چه سنگبارانی...


گیرم گریختی همه عمر،کجا پناه بری ؟!


" خانه خدا سنگ است "

مرضیه 1391/05/18 ساعت 01:58 ب.ظ

سلااااااام
شعر استاد فرامرز عرب عامری وممنون گذاشتید

سارا 1391/06/15 ساعت 12:49 ب.ظ

این شعر استاد هم واقعا عالی بود...

دکتر مریم صادقی 1392/12/14 ساعت 12:47 ب.ظ

درود
این غزل استاد فرامرز عرب عامری بهترین غزل روزگارمونه
واقعا بی نظیر وزیبا وفنی سروده شده
من استاد ادبیاتم وقاطع می گم که به این زیبایی شعر نه دیدم ونه شنیدم
عرفان وعشق وسیاست به زیبایی در کنار هم قرار گرفته
تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد