یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

خدا دیگر کجا رفته !!!


مرا اینگونه باور کن


کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته


خدا هم ترک ما کرده


خدا دیگر کجا رفته !!!



نظرات 9 + ارسال نظر
negin 1391/01/29 ساعت 04:56 ب.ظ

matnaye fogholade minevisiiiiiiiiiiii
baziash ashkamo dar miare vaghean ghalame zibayi dari

[ بدون نام ] 1391/01/29 ساعت 07:27 ب.ظ

خدا جایی نرفته . خدا بزرگتر از اینه که گم بشه . این تویی که گم شدی .
خوب دقت کن اونوقت حتما میفهمی

آهو 1391/01/29 ساعت 09:09 ب.ظ

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد
اما تو که دستت به زمین می رسد "بلندم کن"

nasim 1391/01/30 ساعت 12:28 ق.ظ

خدا دیگر کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عیب نداره.خدا هم گاهی دلش بازی میخواد.قایم باشک.تا ما کودکیمونو یادمون نره.

خدا آن حس زیبایی ست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را یکی مثل نسیم سرد می گوید کنارت هستم ای تنها....

من همیشه فک میکنم تو سخت ترین شرایطی که واسه ما آدما پیش میاد خداکنارمونه با یه لبخند تو چهرش واسه همین خیلی وقتا سعی می کنم تو هر مشکلی که برام پیش میاد یه چیز خنده دار پیدا کنم گرچه گاهی اصلا نمیتونم !!بااین وجود می خوام لبخندم همسوی اون باشه...

امیدوارم بر چهره ی همه لبخندی باشه حتی در سخت ترین شرایط..

کوهستان 1391/02/04 ساعت 10:11 ب.ظ

وخداییکه در این نزدیکیست لای این شب بو ها

الناز 1391/05/07 ساعت 05:03 ب.ظ

تو چشمات تو نگات تو حرفات ببین میگی خدا یعنی همین جا

ندا 1391/06/03 ساعت 08:51 ب.ظ

خدا اومده تو قلب آدما
شک نکن
وبلاگت از فوق العاده هنوز بهتره
عاااااااااااااااااا لییییییییییییییییییییییییییییی....

ارزو 1391/06/17 ساعت 10:38 ب.ظ

چرا من با همه ی حرفهای شما موافقم خدام منم فراموش کرده جایی نرفته فقط یایین یایین رو نگاه نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد