یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

امشب فقط به بخت بدم فکر میکنم ...


امشب فقط به بخت بدم فکر میکنم

در تیرگی به حال شبم فکر میکنم


تنها شدم برای تسلی خاطرم
دارم به بیکسی قدم به قدم فکر میکنم


مجنونم و به کویش مرا مسخ میکنند
امشب به رعشه های تنم فکر میکنم


هرشب میان خاطره ها دفن میشوم
دارم به تربت و کفنم فکر میکنم


در بیکسی فقط به خودم چنگ میزنم
دارم به زخم های تنم فکر میکنم


در زندگی برای خدا هم غریبه ام
خوابم به بندگی خودم فکر میکنم


این قصه را که سرودم گلایه نیست
امشب فقط به بخت بدم فکر میکنم ...



نظرات 8 + ارسال نظر
فرحناز 1391/01/18 ساعت 12:00 ق.ظ http://faran.blogfa.com

دمت گرم

سحر 1391/01/18 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام

خدا نکنه

mehdi 1391/01/18 ساعت 03:57 ق.ظ

salam khaste nabashi.nemidonam age in veblaget nabod man shaba ro chetor sobh mikardam.har shab miyane khatereha dafn mishavam vagti veblaget ro mikhonam....

آهو 1391/01/18 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام اقا رضا وبلاگ فوق العاده ای دارید

لیلا 1391/01/18 ساعت 03:31 ب.ظ http://ghameleili.blogfa.com

من امشب به بخت بد دلم فک میکنم.....
و البته خیلی چیزای دیگه

*** 1391/01/18 ساعت 11:07 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

وضع ما در گردش دوران چه فرقی می کند؟
زندگی یا مرگ بعد از ما چه فرقی می کند؟
ماهیان روی خاک و ماهیان روی آب
وقت مردن، ساحل و دریا چه فرقی می کند؟
سهم ما از خاک وقتی مستطیلی بیش نیست
جای ما اینجاست یا آنجا چه فرقی می کند؟
یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد
تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی می کند؟
هیچ کس هم صحبت تنهایی یک مرد نیست
خانه من با خیابان ها چه فرقی می کند؟
مثل سنگی زیر آب از خویش می پرسم مدام
ماه پایین است یا بالا چه فرقی می کند؟
فرصت امروز هم با وعده فردا گذشت
بی وفا! امروز با فردا چه فرقی می کند؟

غزاله 1391/01/19 ساعت 11:02 ق.ظ

امشب بیشتر از هر شبی خسته ام!
کاش می شد گوشه ای نوشت:
* خدایا خسته ام! فردا صبح بیدارم نکن... *

پیمان 1391/01/19 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.alonelive.blogfa.com

سلام.
واقعا عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد