یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دلم گرفته...


از این آمد و رفت های مکرر


دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم گرفته


یا نیا ، یا نرو !




نظرات 5 + ارسال نظر
تارا 1391/01/08 ساعت 01:57 ب.ظ

من نمیام که یه روزی از رفتنم ناراحت نشی!
ولی یه دعایی برات میکنم که همیشه بمونه

خوشبختی نگاه خداست.دعایت میکنم خداوند هرگز چشم از تو برندارد....

سحر 1391/01/09 ساعت 01:24 ق.ظ

آدمــها کنــارت هستند . . .

تا کـــی؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند !

از پیشــت میروند یک روز . . .

کدام روز ؟

وقتی کســی جایت آمد !

دوستــت دارند . . .

تا چه موقع ؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند !

میگویــند عاشــقت هســتند برای همیشه !

نه . . . !

فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام شود . . .

و این است بازی باهــم بودن . . .

--------------------------------------------------------------------------------

غزاله 1391/01/09 ساعت 11:22 ق.ظ

هی پا به پا نکن که بگویم سفر بخیر
مجبور نیستی بمانی!!!
اما نرو....

[ بدون نام ] 1391/01/10 ساعت 10:49 ب.ظ

بیا...برو...بیا...برو

ثانیه های تنهایی من تنها به پای پاندول نوشته میشود...

مونا 1391/01/11 ساعت 08:01 ب.ظ

سحر جان زندگی رو تو چند سطر خلاصه کردی ؛ ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد