یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

چه زندگی شیرینی


گذشته ای که حالمان را گرفته است


آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم


و حالی که حالمان را بهم میزند


چه زندگی شیرینی



پ ن : دلم احساس غم دارد ، دراین انبوه ویرانى ، کمى تاقسمتى ابرى و شاید باز بارانى…



نظرات 5 + ارسال نظر
آینه اسمتم 1391/01/08 ساعت 11:57 ق.ظ

تو من آن تب گرمی که آبم میکند کم کم
نگاهت نیز چون مستی خرابم میکند کم کم
.....
منم آن کهنه دیواری به جا از قله های سنگ
که باد و آفتاب آخر خرابش میکند کم کم
.....
چه احساسه قشنگی.
همیشه میخونمت.

غزاله 1391/01/08 ساعت 12:15 ب.ظ

زندگی را لحظه ای ارزش غم خوردن نیست...

خوشحالم که دوباره اومدی (:

ساره 1391/01/09 ساعت 09:08 ق.ظ

افرین.......واقعا موفق باشین.......

nasim 1391/01/10 ساعت 11:10 ب.ظ

آخییییییییی!
یه مدتی می اومدم نبودین خوشحال بودم که حالتون خوبه اما الان فهمیدم که یه چیزی تو مایه های خودم بودین!

Ahmad 1391/03/19 ساعت 02:58 ب.ظ

سر هر شانه سری وقت وداع میگرید... سر من وقت وداع گوشه دیوار گریست !
خیلی باهات حال کردم.. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد