یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دلم تنگ میشود


دلم تنگ میشود، گاهی


برای حرفهای معمولی ...


برای حرفهای ساده ...


برای چه هوای خوبی! ...


دیشب شام چه خوردی؟


و چه قدر خسته ام از چرا؟


... از چگونه!


خسته ام از سوال های سخت


پاسخهای پیچیده


از کلمات سنگین


فکرهای عمیق


پیچ های تند


نشانه های با معنا، بی معنا !


دلم تنگ میشود


گاهی برای...


یک "دوستت دارم"ساده



نظرات 7 + ارسال نظر
nasim 1390/12/23 ساعت 12:48 ق.ظ http://ataalmataal.blogfa.com

من از حرفهای بیهوده دلتنگم
حرفهای بی هدف...
دوستت دارم میخواهم...
تند و عمیق و پیچیده...

tala 1390/12/23 ساعت 09:56 ق.ظ

deltangesham kheili
.
.
.
.....

*** 1390/12/23 ساعت 05:38 ب.ظ

نه سخت
نه پیچیده
نه عمیق
« دوستت دارم»
به همین سادگی...!!

farideh 1390/12/28 ساعت 10:45 ق.ظ

رضاجان سلام
وب خیلی خوبی داری و مطالب و نوشته های نغز
به نظرت بهتر نمیشه زیر هر مطلبت منبع رو ذکر کنی مثلا دست هایت بوی نور می دهد نوشته مصطفی مستور.....این جوری بار فرهنگی وبتو بالا می بری به نظرم!

ندا 1391/06/10 ساعت 08:10 ب.ظ

سخت و پیچیده و عمیق نیست
فقط کافیه غرور رو کنار گذاشت همین
دوستت دارم

سمیرا 1391/06/13 ساعت 11:13 ق.ظ

بعضی از نوشته هات درست حال منو بیان میکنه

[ بدون نام ] 1391/11/11 ساعت 05:10 ق.ظ

خوبیییییییییییییییییییییی!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد