یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

خوبی...


چقــدر زیاد دلــــــم می خواهد . . .


کسی باشد بپرسد : " خـــــــوبی " ...... ؟؟!!


نظرات 11 + ارسال نظر
محبوبه 1390/12/22 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.chistaaaa.blogfa.com

(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
سلام
وب زیبایی داری
مطالبت هم قشنگ هستن
خوشحال میشم به منم سری بزنی

حسین 1390/12/22 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام ‌خوبی ؟
اما دلت ارضا نشد می دونم...

سمیه 1390/12/22 ساعت 02:12 ب.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

هرکس حالم را می پرسد ..
می گویم : رو براهم .......؟؟؟؟
نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای .......

تنها 1390/12/22 ساعت 03:07 ب.ظ

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

*** 1390/12/22 ساعت 03:59 ب.ظ

کاش پرسیدن ما دردی از تو دوا می کرد اون وقت هزار بار ازت می پرسیدم : «خوبی؟»
تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که دستامو سمت خدا بلند کنم برای گرفتن معجزه ای... برای تو...
راستش من دعا کردن رو خیلی دوست دارم حرف زدن با خدا رو حتی اگه همیشه سکوت کنه...
واسه همین معمولا واسه خیلی ها دعا می کنم اما احساس می کنم تا حالا واسه هیچکس اینقدر از ته دل دعا نکرد که واسه تو... حتی واسه خودم ... که تا حالا زندگیم هیچ وقت بر وفق مرادم نبوده!
انگار بیشتر از خودم دوست دارم حال تو خوب بشه...
خب میگم شاید اینم یه جور رفاقته...
خیلی دور ... خیلی نزدیک!

"خیلی دور ... خیلی نزدیک!"
ازت ممنونم دوست عزیزم

مائده 1390/12/22 ساعت 06:11 ب.ظ

چــــــــطول مــــــــطولــــــــــــــــــــی اقا رضـــــا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهناز 1390/12/22 ساعت 07:30 ب.ظ

چقدر نوشته هات قشنگن...

نانا 1390/12/22 ساعت 11:40 ب.ظ

چرا اینقد ناامیدی!خیلی دوس دارم بدونم میشه بگین چرا!

نمیدونم

nasim 1390/12/23 ساعت 12:51 ق.ظ http://ataalmataal.blogfa.com

چقدر زیاد دلم می خواهد
در جواب کسی بگویم:"خوبم...!!!"

maria 1390/12/27 ساعت 11:01 ب.ظ

شما عااااااااااالی مینویسید.نوشته هاتون رو خیلی دوست دارم. میشه اگه دوست داشتم از نوشته هاتون استفاده کنم توی جایی که شاید خیلی ها بخونن؟

البتــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

maria 1390/12/27 ساعت 11:15 ب.ظ

فکر کنم که خوبی چون اینورا نیستی انگاری...چه خوبه که خوبی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد