یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

بهایت را بگو . . .


بهایت را بگو . . .


قلک ام را میخواهم بشکنم

شاید بتوانم یک شب تو را مال خود کنم



نظرات 8 + ارسال نظر
nasim 1390/12/20 ساعت 01:33 ق.ظ

می شنوی؟؟؟
هیاهوی مردم است
زمین و آسمان را برای تو ربوده ام
یک شب،فقط یک شب به خواب من بیا.

nasim 1390/12/20 ساعت 01:35 ق.ظ

قشنگه اما نشکنینش بهتره.فکر نمی کنم با این قلکا بشه کسی رو که باید باشه آورد.

حسین 1390/12/20 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام دوست دیوانه ام
به نظرم تو جمله ایهام است و
فضا سازی کم رنگ
بهتر آن بود که گفته می شد

قلکم را خواهم شکست
اگر چه بهای تو نخواهد شد
اما بگو بهایت را
شاید مابقی را جان دادم...

*** 1390/12/20 ساعت 05:04 ب.ظ

یه قلک... پر از احساس پاک تو...
پر از عشق پر از تمنای خواستن پر از مهربونی...
و بی شک پر از «حضور مردانه تو»!
خوش به حالش!
کاش خدای مهربون به گوشش برسونه کسی هست که
می خواد فقط واسه داشتن یه شب این همه دارائیش رو به پای معشوق بریزه...
کاش زودتر بیاد... تا تو اینهمه تنها نباشی
آرزو می کنم... از ته دل

سمیه 1390/12/21 ساعت 08:22 ق.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

بـــ یاد داشته باشــــ من با تمام کســ ـــانی که در زندگیــ ــت بودند فرق دارمــــ

نانا 1390/12/21 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام به پسرا نمیاداینقد احساساتی باشن!من تازه اومدم تووبلاگتون!

سلام.خودم هم خیلی وقته درگیر همین موضوعم

kian 1390/12/24 ساعت 12:34 ب.ظ

تنها خواستم از***تشکر کنم...
احساس میکنم با این جملات دیگه جای دادن هیچ نظری نیست.

منم ازش تشکر میکنم

ویدا 1391/01/05 ساعت 09:36 ب.ظ

خیلی عالیه.یک دنیا ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد