یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

من خوبم ...


من خوبم ...


من آرامم...


من قول داده ام...


فقط کمی


بی حوصله ام


آسمان روی سرم سنگینی میکند


روزهایم کـــــــــــــــش آمده


هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم


باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم


روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی نمی بارند


چون من خوبم ... من آرامم... من قول داده ام...


تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد


اما شبها...



نظرات 17 + ارسال نظر
گلایل 1390/12/16 ساعت 10:14 ب.ظ http://bimokhatab.blogsky.com

سلام
.
جالب می نویسی .
.
البته نمی دونم از خودت و درونت می نویسی!!؟؟؟
.
بگذریم
.
به من سر بزن.

سحر 1390/12/17 ساعت 12:27 ق.ظ

خیلی زیبا و به احساسای من نزدیک

nasim 1390/12/17 ساعت 01:27 ق.ظ

شبها که تو نیستی
سعی میکنم
تنهایی آلوده از بغض های فروخورده روزانه ام را
با عصاره خیس چشمانم پاک کنم
اما...
این لکه های عشق...

مرضیه 1390/12/17 ساعت 09:50 ق.ظ

اما شبها.......

♥مائـــــده جــــووون♥ 1390/12/17 ساعت 09:59 ق.ظ

من خوبمـــــــــ من قول داده ام که خوب باشمــــــــــ ...

فقط کمــــــــــــــــــــــــی تو را کم اورده امــــ !!

سارا 1390/12/17 ساعت 10:00 ق.ظ

زندگی جریان دارد
حتی در جوهر خودکارم که تنها بلد است
نام تو را بنویسد

تنها 1390/12/17 ساعت 02:39 ب.ظ

وای عاشقتم!
حرف های دلمو میزنی.
منتظرم!!!!!!
برام دعا کن خوب بیاد!

*** 1390/12/17 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام
باور کن منم می خواستم نیام به این امید که تو هم حالت خوبه و نیومدی!
رفتم چند تا وب تازه پیدا کردم خواستم سرگرم اونجاها بشم و به تو سر نزنم (فکر کنم میشه همون کوچه بی خیالی!)
اما نمی دونم چرا آدم هرجا که میره بازم دلش واسه اینجا تنگ میشه، واسه کوچه دلتنگی های تو...
وای... خدا منو ببخشه...نه دوست ندارم که حالت بد باشه بیای اینجا... فقط دوست دارم بیای!
هر یادداشت جدید یعنی اومدی و ردّ پاتو گذاشتی... میام که ردّ پاتو دنبال کنم... می خوام نیام اما می ترسم نیام و از ردّ پات جا بمونم!

سلام وب جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی بیا بگو با چه اسمی به لینکمت منو هم با اسم بیا2 بلینک با تشکر
رها

mahsa 1390/12/17 ساعت 10:47 ب.ظ

mesle hamishe aliiiiiiiii man ba khondane webet vaghean arom misham

mr m.g 1390/12/18 ساعت 01:32 ب.ظ

aalie khaste nabashid

سلام آقا رضا وبلاگ قشنگی داری... من تازه شروع کردم ولی از وبلاگت خیلی خوشم اومد ... خوش حال میشم به وبلاگ منم یه سر بزنی ...
به من روحیه بدید تا خوب شرووووووووووووووووووووووع کنم ...
www.nightsilence1992.blogfa.com

mel0di 1390/12/18 ساعت 10:34 ب.ظ

آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود..
سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود...

اولین باره میام.. خوشحالم که 2 روزه نیستی!!!
یعنی خوشحالی ...

سمیه 1390/12/21 ساعت 08:29 ق.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

شنیده بودم دل که بشکند دعا مستجاب می شود!
و حالا من مانده ام ...
با تکه شکسته های غرورم!
خودم !
زندگی ام !
دعایم به کجا رسید پس؟

چه فرقی داره 1391/01/03 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام.. خیلی کیف کردم..
آفرین به این ذوق و خدا قوت..

senyorita 69 1391/02/09 ساعت 04:22 ب.ظ

بسیـــــــــــــار زیبا مینویسی من هرروز تعدادی از نوشته هات رو میخونم فوق العادس به حال روحی این روزام هم خیلی نزدیکه.

مرد هزار قافیه 1391/06/30 ساعت 12:19 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد