یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

باور کنید ...


باور کنید ...


یک جایی


که هنوز نمیدانم ...


... در زمانی


که هنوز نمی فهمم ...


کنار کسی


که هنوز نمی شناسم ...


جای من خالیست ...


باور کنید ...!


نظرات 5 + ارسال نظر
سحر 1390/12/17 ساعت 12:26 ق.ظ

باور میکنم و احساستو کاملا درک میکنم

nasim 1390/12/17 ساعت 01:29 ق.ظ

همیشه کسی هست
میدانم
برای فهمیدن عشق به اندازه کافی بزرگ شده ام
همیشه کسی هست
که کاری کند که من هیچ کجا نباشم...

nasim 1390/12/17 ساعت 01:31 ق.ظ

آه...
کاش همه قدرت باور این نیروی پنهانی رو داشته باشن.من که واقعا درمونده شدم از اینکه به دیگران قدرت دوستی های پنهانی رو بفهمونم.میگن دروغه یا توهم کودکانه ست.اما آیا میشه بی قراری ها و دلتنگی های جنون آمیزو انکار کرد؟؟؟

*** 1390/12/17 ساعت 04:56 ب.ظ

باور میکنم...
امیدوارم به زودی پیداش کنی و بری جای خالیتو کنارش پر کنی
(امیدوارم خدا گوشت رو بگیره و تو ببره بنشونه سر جات... سر جای خالیت... کنار اون!)
بی معرفت نباشیا... اگه پیداش کردی ما رو بی خبر نذار... خیلی دوست دارم خوشحالیت رو ببینم.

ممنونم دوست عزیزم

farahnaz 1390/12/24 ساعت 05:07 ب.ظ

خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد