یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

توبردی..


زندگی !


کلاهت را بـه هوا بیانداز ...

که من دگر جان بازی کردن ندارم !

توبردی..

نظرات 10 + ارسال نظر
سحر 1390/12/12 ساعت 11:29 ب.ظ

آموخته ام که زندگی دشوار است ولی من از او سخت ترم...

*** 1390/12/12 ساعت 11:35 ب.ظ

«شادی» پروانه ای است که هرچه تقلا کنی نمی توانی آنرا شکار کنی باید آرام باشی تا روی شانه ات بنشیند...
شانه هایت پر از پروانه!
می دونی زیباترین نوع دوستی چه جوریه! اینکه یه دوست بی نشون بی خبر دعات کنه... ندونی و یادت کنه!
خدایت یار تا آندم که از هستی نشان باشد
دعایت می کنم سهمت همیشه آسمان باشد...دوست من!

نمیشه این دوست من نشون داشته باشه؟ اصلا چرا ستاره

محسن 1390/12/13 ساعت 09:50 ق.ظ http://PESARANEYAKHI.BLOGFA.COM

سلام . عالی بود .به منم سر بزن

nasim 1390/12/13 ساعت 11:21 ق.ظ

قرار نیست کسی ببره.ما و زندگیمون تو یه تیم هستیم.اینو نمی دونستین؟؟؟
واقعا متاسفم.چون تا الان اونم داشته به نفع شما بازی می کرده!!!

tala 1390/12/13 ساعت 12:25 ب.ظ http://rockpigeon.blogfa.com/

okhasteam az in zendegi

سمیه 1390/12/13 ساعت 02:00 ب.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

اینجا سرزمین واژه های وارونه است:
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد همان "دزد" است
... درد همان "درد"
و گرگ همان گرگ...

بهار 1390/12/13 ساعت 04:04 ب.ظ http://mazraeyekuchak.blogfa.com/

ولی من قصد ندارم تسلیم بشم...

سارا 1390/12/13 ساعت 11:24 ب.ظ

عاشق وبلاگتم
واقعا خسته نباشی داداش رضا

*** 1390/12/13 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام
بی نشونی خودش یه نشونه ست...نشونه یه محبت...یه دوستی صادقانه بی هیچ چشم داشتی!
به دوستها هم میشه ستاره داد: سه ستاره چهار ستاره پنج ستاره و ... ستاره بیشتر مساوی ارزش بیشتر!
دوست تو هم می خواد حداقل «سه ستاره» باشه پیش تو!! البته اگه تو بگی کمتر... کمترش می کنم!!

چی بگم عزیزم !

[ بدون نام ] 1390/12/29 ساعت 04:46 ب.ظ

منم تنهایی و یک شمع...خدایا نکند باد بیاید
سلام مطالبت واقعا زیبان. چندوقتی میشه که تورو کشف کردم و این اولین بار که برات نظر به قول خودت روحیه میدم .امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد