یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

بایست بمیریم


من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی

تو نقش جهان ، هر وجبت ترمه و کاشی

این تاول و تب‌خال و دهان سوختگی‌ها
از آه زیاد است ، نه از خوردن آشی

از تُنگ پریدیم به امید رهایی
ناکام تقلایی و بیهوده تلاشی

یک بار شده بر جگرم  زخم نکاری؟
یک بار شده روی لبم بغض نپاشی؟

هر بار دلم رفت و نگاهی به تو کردم
بر گونه‌ی سرخابی‌ات افتاد خراشی

از شوق هم‌آغوشی و از حسرت دیدار
بایست بمیریم چه باشی چه نباشی
 
حامد عسکری

نظرات 3 + ارسال نظر
nasim 1390/12/11 ساعت 11:19 ب.ظ

بیایی و نیایی من همان آواره هستم که بودم

در حالی که آوارگی ام را از یاد برده ام

یا تنها به آن عادت کرده ام...

محمد 1390/12/14 ساعت 03:19 ب.ظ

میدونی وقتی این ادرسو (blacklife.blogsky.com ) وارد میکنم به یه وبلاگ یا سایت وارد نمیشم به زندگیه خودم نزدیکتر میشم ...
ممنونم ازت ...

خدا کنه زندگی هیچکس شبیه نوشته های اینجا نباشه که دیگه هیچ راه چاره ای نیست...

Reza 1391/01/21 ساعت 10:19 ب.ظ

بهترین برای تو باد
شعر نیست حال دله مخصوصا بیت اول،بسیار لذت بردم
درود بر شاعرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد