یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

همه تنهاییم...


هی کافه چی !


میزهایت را تک نفره کن ....


نمی بینی ؟! همــــــه تنهاییـــــــــــــــم

نظرات 11 + ارسال نظر
تنها 1390/12/07 ساعت 03:33 ب.ظ

در ساحل دریای زندگی قدم میزدم همه جا 2 ردپا دیدم:جای پای من و خدا. به سخت ترین لحظه ها که رسیدم فقط 1 جای پا دیدم! گفتم:خدایا مرا در سخت ترین لحظه ها تنها گذاشتی!؟ ندا آمد:تو را در سخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم.

ستاریکا 1390/12/07 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام

مرسی مهربون بسیار زیبا....

m&f 1390/12/07 ساعت 08:43 ب.ظ http://bagheeshgh.blogfa.com

خوشحال میشیم به وب ما هم سر بزنید.وبت قشنگه
www.bagheeshgh.blogfa.com

ترنم 1390/12/07 ساعت 09:14 ب.ظ http://wwww.man-mamnooe.blogfa.com

سلام

تنهایی سخته اما شاید توی این دور و زمونه بهترین چیز باشه

nasim 1390/12/09 ساعت 12:24 ق.ظ

تنهایی شاید یه راهه...
راهیه تا بی نهایت...
قصه همیشه تکرار
هجرت و هجرت و هجرت...

مهتاب 1390/12/09 ساعت 03:30 ب.ظ http://mahtab58.blogfa.com/

تنهاییم را با تو قسمت می کنم سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست

"محمدعلی بهمنی"

*** 1390/12/09 ساعت 11:16 ب.ظ

تو مرام شما اصلا نمیشه که یه تنها با تنهای دیگه ای جفت بشه؟!
جز خدا هیچ چیز مطلقی وجود نداره،همون میزهای دو نفره میگن که میشه!
میگم همچین بدم نیست دو تا آدم تنها آویزون هم بشن...
ادبی و لطیف ترش میشه همونی که فروغ عزیز گفته:
"گر بهم آویزیم
ما دو سرگشته تنها چون موج
به پناهی که تو می جویی خواهیم رسید
اندر آن لحظه جادویی اوج!"
به امید روزی که بالاخره تو هم با این میز و نیمکتهای دو نفره آشتی کنی!
اشکالی نداره... جاشو خالی بذار... بالاخره میاد اونی که "باید" بیاد.

[ بدون نام ] 1390/12/10 ساعت 06:32 ب.ظ

salam.omidvaram haleton khob bashe.mikham shoma ro be ye sayte taze tasis davat konam
age dost dashtid didn konid va ozv beshid
lahazate khobi ro baraie shoma arzomandam mamnon az shoma

(www.eivall.com)

بهار 1390/12/11 ساعت 07:03 ب.ظ http://mazraeyekuchak.blogfa.com/

سلام ... نوشته هات جالبن ... آره حق با شماست در این آشفته بازار همه تنهاییم ...

nasim 1390/12/11 ساعت 11:43 ب.ظ

تنهایی های شلوغ!
امشب نمی دونین مثل خیلی شبای دیگه چه غوغایی درونمه!!!
فکر کنم باید تا یه مدت حکومت نظامی اعلام کنم."تجمع بیش از یک دغدغه ممنوع!"

خوبه که وبلاگ شما هست که آدم توش چیزایی بخونه که آرومش کنه.

عسل 1390/12/20 ساعت 09:18 ب.ظ

دلم امشب چه دلتنگ است. تمام رنگها به چشمانم چه بیرنگ است . تمام حجم تنهایی به دل آوار می گردد . وجودم از این شهر بد بیزار می گردد. از این مردم که در خواب خوش خویش اند از این غمها که از تاب و توان و صبر من بیش اند از این دیو سیاه ظلم که جولان می دهد هرجا. از این بیمهری سرشار آدمها . دلم میگیرد از تاریکی شبها مهتابی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد