یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

شادی...


زندگی سراسر فریادم میزند


اما نمیدانم به کجا مرا میخواند...


گاهی غم ؟ گاهی تنهایی ؟


پس شادیش را در کجا پنهان کرده !!!



نظرات 5 + ارسال نظر
nasim 1390/11/28 ساعت 03:21 ب.ظ

شادی اونقدر بهمون نزدیکه که نیازی نیست قهقهه بزنه تا درکش کنیم.فقط کافیه لبخنداشو ببینیم

سحر 1390/11/29 ساعت 12:09 ق.ظ

مثل همیشه زیبا بود رضا جان

ممنونم

*** 1390/11/29 ساعت 08:02 ب.ظ

بعضیا میگن به زندگی هرجور که نگاه کنی همون جوری بهت رو می کنه. منم یه وقتایی فکر می کنم که چرا همیشه غم چرا همیشه تنهایی چرا همیشه اون چیزی که دوست نداری...!
راستش چند وقتیه که خودمم از این همه احساس بد به زندگی خسته شدم پس تصمیم گرفتم که به حرف اون بعضیا گوش کنم می خوام یه جور دیگه به زندگی نگاه کنم یه جور بهتر... شاید اونم یه جور بهتر بهم رو کنه.
می گم چطوره تو هم امتحان کنی...ضرر که نداره... امتحان کنیم شاید شانس ما هم گرفت.خدا رو چه دیدی؟

آره واقعا, " شاید شانس ما هم گرفت.خدا رو چه دیدی؟ "

صبا 1390/12/02 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام اقا رضا.وبت خیلی عالی ..تمو م متنهاشو واس خودم دزدیدم..افرین به شما و خودم

بهار 1390/12/11 ساعت 07:23 ب.ظ http://mazraeyekuchak.blogfa.com/

شادی هاشو باید خودمون بسازیم ...چون اون بهمون نمیدش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد