یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دل من


دل من خستگیات خیلی زیاده می دونم

دل من تنهاییات پر از سواله می دونم


دل من خندیدنت فقط تو خوابه می دونم

دل من آرزوهات نقش برآبه می دونم


دل من تحملت مثه یه کوهه می دونم

دل من عاشقیات مثه جنونه می دونم


دل من صبوری و کسی سراغت نمی یاد

دل من خسته ای و صدا ازت درنمی یاد


دل من امید فقط باید خدا باشه

دل من تنهاییات باید پر از دعا باشه


نظرات 2 + ارسال نظر
سحر 1390/11/23 ساعت 12:50 ب.ظ

امیدوارم تنهاییات و زیباترینها پر کنه دوست خوبم

سمیه 1390/11/23 ساعت 12:56 ب.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

ای عشق پاک من همیشه مست،من تو را آسان نیاوردم به دست

در به دست آوردنت،بردباریها شده،بیقراریها شده

بارها این کودک احساس من،زیر سنگینی بار غم نشست

من تو را آسان نیاوردم به دست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد