یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

هوا خوری


گاهی دست خـــودم را می گیرم می برم هوا خوری


یــاد تو هم که همه جا با من است...تنــهایــی هم که پا به پایم می دود ...


میبینی ؟ وقتی که نیستی هم جمعمان جمع است...


نظرات 6 + ارسال نظر
عواطف 1390/11/16 ساعت 12:51 ق.ظ

پسر واقعا این حرفارو از کجا میاری
منم دلم هوای یارمو کرده چکارکنم؟
بی معرفته نیمه راه ولم کرد ورفت........

سمیه 1390/11/16 ساعت 08:58 ق.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

عادت می کنیم به داشتن چیزی وسپس نداشتنش ..
عادت می کنیم به بودن کسی وسپس نبودنش..
تنها عادت می کنیم
اما فراموش نه....

tala 1390/11/16 ساعت 10:44 ق.ظ

harfe dele adam ro mizani
ina neveshtehaye che kasii hastan?
?

خدا میدونه

tala 1390/11/16 ساعت 10:47 ق.ظ

تو که نیستی جمعمان جمع است
من
غم
تنهایی

سمان 1390/11/16 ساعت 11:37 ق.ظ

حس میکنم قسمت بود با نوشته هات اشنا بشم
چون من اصلا اهل نوشته و متن ادبی نیستم
ولی دلمو بدجور هوایی کردی
نکنه تو هم مثل من عزیزت تو این دنیا نیست
(خدا نکنه)
ولی چقد غمت زیاده
باورت میشه منم بیشتر روزها تنهایی میرم ........
کاش ........

nasim 1390/11/16 ساعت 10:17 ب.ظ

اما وقتی آدم حتی خودشو هم نداشته باشه که دستشو بگیره و ببرش هواخوری...
جواب پاهایی که بی هدف راه میرند رو کی باید بده؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد