یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دلم عشق میخواهد...


دلم عشق میخواهد...


ولی گمان میکنم قلبم به مانند فاحشه ای هرز و بیخود شده است...


آری من دیگر لیاقت عاشق شدن را ندارم...


نظرات 5 + ارسال نظر
ندا 1390/11/14 ساعت 04:49 ب.ظ

خسته ام از این کویر
این کویر کور و پیر
این سقوط ناگزیر
این هبوط بی دلیل
دست خسته مرا
مثل کودکی بگیر
با خودت مرا ببر
خسته ام از این کویر

سمان 1390/11/15 ساعت 10:48 ق.ظ

می نویسم باران
می نویسم سرما
می نویسم غم و اندوه و نفس
می نویسم احساس
تا بدانی دل من بی دل دوست چقدر دلتنگ است

سمیه 1390/11/15 ساعت 01:44 ب.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

ناز را میکشیم
آه را می کشیم
انتظار را می کشیم
فریاد را می کشیم
درد را می کشیم
ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم
که بتوانیم
دست بکشیم....

nasim 1390/11/15 ساعت 02:19 ب.ظ

پس دلتون میدونه عشق چه طعم خوبی داره...چون تجربش کرده.به عقب برگردین...اون روزایی که هنوز قلبتون هرزه و بیخود نبود!

*** 1390/11/17 ساعت 06:50 ب.ظ

خوبه که هنوز به فکر قلبت هستی پس هنوز امید به شفایی هست!! اگه قدر و مرتبه قلبتو بدونی و بشناسی شک نکن که خدا به تو فرصت دوباره عاشقی میده البته با معشوقی که لایق تو باشه... چون تو سزاوار بهترین معشوقی پس خودتو دست کم نگیر... بذار از «فروغ» بگم: دل نیست این دلی که به من دادی/در خون طپیده آه رهایش کن/یا خالی از هوی و هوس دارش/یا پای بند مهر و وفایش کن/عشقی به من بده که مرا سازد/همچون فرشتگان بهشت تو/یاری به من بده که دراو بینم/ یک گوشه از صفای سرشت تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد