یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

گوش کن...


گوش کن...

وزش ظلمت را می شنوی؟
من غریبانه به این خوشبختی می نگرم

من به نومیدی خود معتادم...


نظرات 4 + ارسال نظر
ندا 1390/11/14 ساعت 04:54 ب.ظ

ر وزها میگذرد
و من از پنجره بیداری
کوچه یاد تو را می نگرم می پویم
و چنان آرامم
که کسی فکر نکرد
زیر خاکستر آرامش من
چه هیاهویی هست...
عاشقی هم دردی است!
و من از لحظه دیدار تو میدانستم
که به این درد شب خواهم مرد...

[ بدون نام ] 1390/11/15 ساعت 09:32 ق.ظ

که به این درد شبی خواهم مرد!

nasim 1390/11/16 ساعت 10:19 ب.ظ

گاهی میشه با یه امید گنده نا امیدی رو غافلگیرش کرد...

*** 1390/11/17 ساعت 06:55 ب.ظ

گوش کن/ وزش ظلمت را می شنوی؟/در شب اکنون چیزی می گذرد/ماه سرخ است و مشوش/و براین بام که هرلحظه/در او بیم فروریختن است/ابرها همچون انبوه عزاداران/لحظه باریدن را گویی منتظرند/لحظه ای و پس از آن هیچ./پشت این پنجره شب دارد می لرزد/و زمین دارد/ بازمی ماند از چرخش/پشت این پنجره یک نامعلوم/نگران من و تست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد