یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

گریه


تا صبح گریه می کنم


و غنچه می دهند


گل های ریز صورتی روی بالشم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
همسفر 1390/11/11 ساعت 05:18 ب.ظ

زیبایی کلامت رو تحسین می کنم.
لطفا دیگه کمتر اون گلها رو آبیاری کن اگه به خودت رحم نمی کنی به اونا رحم کن لااقل. پزمرده میشن یه وقت! (محض مطایبه گفتم به جایی برنمی خوره اگه تو هم یه لبخند بزنی!)

nasim 1390/11/12 ساعت 12:50 ب.ظ

اینطور که شما گریه کردین باید تا الان اون گلا درخت شده باشن!!!

خیلی قشنگ بود.

نفیسه 1390/12/24 ساعت 02:42 ب.ظ http://daftarekhali.blogfa.com


salam doste man
kheili ghashang bodan

دینا 1391/01/11 ساعت 03:43 ب.ظ

سکوت کوچه های تار جانم، گریه می خواهد
تمام بند بند استخوانم گریه می خواهد
بیا ای ابر باران زا، میان شعرهای من
که بغض آشنای آسمان گریه می خواهد
بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم
و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد
چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی
که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد