یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

چقدر خسته ام از این خدای تکراری...


دلم گرفته از این روزهای تکراری

کجاست خلوت بی انتهای تکراری


به قصه های نفس گیر خویش می خندم

هزار و یک شب پُر ماجرای تکراری


زبان درد مرا هیچ کس نمی فهمد

می آورند برایم دوای تکراری


به جستجوی کسی سالها سفر کردم

رسیده ام به همان ردّپای تکراری


مدام بر نفسم تازیانه می کوبد

دریده حنجره ام را صدای تکراری


تمام هستی من از خدا که پنهان نیست

چه حاجتی ست به این ربّنای تکراری


همیشه وعده ی فردوس می دهد ما را
چقدر خسته ام از این خدای تکراری! ...

نظرات 8 + ارسال نظر
پرچونه 1390/10/09 ساعت 05:47 ب.ظ http://porchouneh.blogsky.com/

کاری با این شعر با این قافیه های هماهنگ ندارمـــــــ

هدر فوق العادست

پریچهر 1390/10/09 ساعت 08:31 ب.ظ

هیچ میدونید این شعرتون بیشترش کپی شعر "چقدر خسته ام از این بلای تکراری" شاعر بزرگ مرحوم شاهسواری است که حدودا سیزده سال پیش سروده شده. از خوندش خیلی ناراحت شدم قلبم جریحه دار شد.

eli 1390/10/09 ساعت 08:39 ب.ظ

mersi ziba bood

nasim 1390/10/10 ساعت 12:08 ق.ظ

bastegi dare chetor be khoda negah konim.khoda khodesh ghashange.kheili ghashang be adam labkhand mizane.kheili zod mibakhshe.kheili be ma forsat mide.ma chi kar barash kardim dar ezash???

الهه 1390/10/10 ساعت 01:14 ب.ظ

سایتت رو جزء favorites خودم اضافه کردم
شعرات خیلی قشنگه
برات بهترین ها رو آرزو دارم
دوست دارم همیشه و هر روز یکی از شعرات رو بخونم

موفق باشی و خوشبخت

nima 1390/10/14 ساعت 09:25 ق.ظ

marekei
hal mikonam ba halet
joon migire delam ba neveshte hat
edame bede damet garm

shaghayegh 1390/10/19 ساعت 09:39 ب.ظ

pesar neveshtehat kheili ghashango ehsasi o honariye
doseshon daram.vaghtaii k az hame miboram ba khondane neveshtehat hes mikonam tanha nistam vali baziyash dg kheili faze ghame......!

مریم 1390/11/16 ساعت 11:21 ب.ظ

این شعر اقای محمد حسین کاظم زاده است
لطفا نام شاعر را بنویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد