یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود


خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود

و مـاه را زِ بلندایش به روی خاک کشیدن بود

پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
که عشق ـ ماه بلند من ـ ورای دست رسیدن بود

گل شکفته ! خداحافظ، اگرچه لحظــه دیـــدارت
شروع وسوسه‌ای در من، به نام دیدن و چیدن بود

من و تو آن دو خطیـم آری، موازیــان به ناچاری
که هردو باورمان ز آغـاز، به یکدگــر نرسیدن بود

اگرچه هیچ گل مرده، دوباره زنده نشد امّا
بهار در گل شیپـوری، مدام گرم دمیدن بود

شراب خواستم و عمرم، شرنگ ریخت به کام من
فریبکــار دغل‌پیشه، بهانه ‌اش نشنیـدن بود

چه سرنوشـت غم‌انگیزی، که کرم کوچک ابریشم
تمام عمر قفس می‌بافت، ولی به فکر پریدن بود


حسین منزوی

نظرات 10 + ارسال نظر
س 1389/05/23 ساعت 10:51 ب.ظ http://sampadak15.blogfa.com

اقا اهنگ بلاگت یه فاز عجیبی میده...

صدف 1390/10/06 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.ghasedak1362.blogfa.com

سلام
من فایل صوتی این شعر رو با صدای خود آقای منزوی دارم
اگر خواستی می تونم برات بفرستم

نسیم 1390/11/01 ساعت 10:37 ب.ظ http://wind-traveler.blogfa

اومدم که بهتون روحیه بدم!واقعا شعر زیبایی رو انتخاب کردین
شما هم بیاین به من روحیه بدین!

احسان 1391/04/15 ساعت 06:21 ب.ظ

دمت گرم

مریم 1392/11/29 ساعت 01:56 ب.ظ

عالی عالی عالی

Mona golnaz 1393/02/03 ساعت 10:36 ق.ظ http://monagolnaz.mihanblog.com

Are vaghean
gheseye mano mige ba mardi k 15 sal azam bozorgtare v razi b budane ba man nmishod dar ein takamol

امجد 1393/02/16 ساعت 02:55 ق.ظ

20

. 1393/06/21 ساعت 10:38 ب.ظ

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود....
مرداد رو دوست ندارم...

میثم 1394/05/26 ساعت 03:25 ب.ظ

واقعال عالی بود دستت درد نکنه
بیت آخرش یه جورایی شرح حال منه

نازنین محسنی 1394/09/28 ساعت 09:00 ق.ظ

دروود
خسته نباشید
خیلی وبتون عالیه
چند بیت زیبا که از دو تا کتاب جدا کردم
--------------------------------------------
گر بگویم با خیالت تا کجاها رفته ام
مردمان این زمانه سنگسارم می کنند...
فرامرز عرب عامری
--------------------------------------------
رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم
شعرهایم دستباف مهربانی های توست...
فرامرز عرب عامری
-------------------------------------------
پختست روزگار چه آشی برای عشق
او می رود و من پرم از اشک پشت پا...
فرامرز عرب عامری
-------------------------------------------
عطسه هایم عرصۀ پاییز را پر کرده است
حرف رفتن می زنی هی صبر می آید فقط
فرامرز عامری
-----------------------------------------
روی نبودت هم حسابی تازه وا کردم
یاد تو می ارزد به بودنهای خیلیها...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
تو در کنار خودت نیستی نمی دانی
که در کنار تو بودن چه عالمی دارد...
فرامرز عرب عامری
-----------------------------------------
می دوختم زمین و زمان را به هم اگر

می خواستی به قدر سر سوزنی مرا

فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
آنقدر بی قرار تو هستم که حاظرم
با دیگران ببینمت اما ببینمت...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
خدا کند همۀ عشق ها به هم برسند
من و تو نیز در این لابه لا به هم برسیم
فرامرز عرب عامری
-----------------------------------------
یک دیشبی که آمده بودی به خواب من
من از غم فراق تو خوابم نبرده بود...
فرامرز عرب عامری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد