یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

آخرین برگ...



آخرین برگ را


به غلط کشیده ای


من پیروز قمار


تشنه ی باخت بودم !



نظرات 5 + ارسال نظر
میشا 1388/12/20 ساعت 11:28 ق.ظ

مرسی بازم گل کاشتی

فقط زود زود آپ کن

لطفآ

میشا 1388/12/20 ساعت 11:29 ق.ظ

پشت این پنجره ها دل میگیره

غم وغصه ی دل تو میدونی

وقتی از بخت خودم حرف میزنم

چشمام اشک بارون میشه تو میدونی

عمریه غم تو دلم زندونیه

دل من زندون داره تو میدونی

هر چی بهش میگم تو آزادی دیگه

میگه من دوستت دارم تو میدونی

می خوام امشب با خودم شکوه کنم

شکوه های دلمو تو میدونی

بگم ای خدا چرا بختم سیاست

چرابخت من ساست تو میدونی

پنجره بسته میشه شب میرسه

چشمام اروم نداره تو میدونی

اگه امشب بگذره فردا میشه

مگه فردا چی میشه تو میدونی



عمریه غم تو دلم زندونیه

دل من زندون داره تو میدونی

میشا 1388/12/20 ساعت 11:30 ق.ظ

دیگه فرقی‌ نداره اگه بری یا بمونی
وقتی‌ که دوسم نداری به جهنم عزیزم


واسه من با تو نشستن یه جوری ترحمه
لایقم نبودی انگار،به جهنم عزیزم


اگه پای هرچی‌ موندم،واسه دل بوده و بس
لایق وفا نبودی،به جهنم عزیزم


اره،من فرشته بودم،واسه تو زیادیم
جای ما یکی‌ نمیشه،به جهنم عزیزم

راستین 1388/12/21 ساعت 09:45 ق.ظ http://parinazozad.blogfa.com

merc mamnoon

راستین 1388/12/21 ساعت 09:45 ق.ظ

شعر خیلی زیبا وجالبی بود اولین بار خوندمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد