یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

حال من بد نیست غم کم می خورم...


حال من بد نیست غم کم می خورم کم که نه! هر روز کم کم می خورم


آب می خواهم، سرابم می دهند عشق می ورزم عذابم می دهند

خود نمی دانم کجا رفتم به خواب از چه بیدارم نکردی؟ آفتاب!!!!

خنجری بر قلب بیمارم زدند بی گناهی بودم و دارم زدند

دشنه ای نامرد بر پشتم نشست از غم نامردمی پشتم شکست

سنگ را بستند و سگ آزاد شد یک شبه بیداد آمد داد شد

عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام تیشه زد بر ریشه ی اندیشه ام

عشق اگر اینست مرتد می شوم خوب اگر اینست من بد می شوم

بس کن ای دل نابسامانی بس است کافرم! دیگر مسلمانی بس است

در میان خلق سر در گم شدم عاقبت آلوده ی مردم شدم

بعد ازاین بابی کسی خو می کنم هر چه در دل داشتم رو می کنم

نیستم از مردم خنجر بدست بت پرستم، بت پرستم، بت پرست

بت پرستم،بت پرستی کار ماست چشم مستی تحفه ی بازار ماست

درد می بارد چو لب تر می کنم طالعم شوم است باور می کنم

من که با دریا تلاطم کرده ام راه دریا را چرا گم کرده ام؟؟؟

قفل غم بر درب سلولم مزن! من خودم خوشباورم گولم مزن!

من نمی گویم که خاموشم مکن من نمی گویم فراموشم مکن

من نمی گویم که با من یار باش من نمی گویم مرا غم خوار باش

من نمی گویم،دگر گفتن بس است گفتن اما هیچ نشنفتن بس است

روزگارت باد شیرین! شاد باش دست کم یک شب تو هم فرهاد باش

آه! در شهر شما یاری نبود قصه هایم را خریداری نبود!!!

وای! رسم شهرتان بیداد بود شهرتان از خون ما آباد بود

از درو دیوارتان خون می چکد خون من،فرهاد،مجنون می چکد

خسته ام از قصه های شوم تان خسته از همدردی مسموم تان

اینهمه خنجر دل کس خون نشد این همه لیلی،کسی مجنون نشد

آسمان خالی شد از فریادتان بیستون در حسرت فرهادتان

کوه کندن گر نباشد پیشه ام بویی از فرهاد دارد تیشه ام

عشق از من دورو پایم لنگ بود قیمتش بسیار و دستم تنگ بود

گر نرفتم هر دو پایم خسته بود تیشه گر افتاد دستم بسته بود

هیچ کس دست مرا وا کرد؟ نه! فکر دست تنگ مارا کرد؟ نه!

هیچ کس از حال ما پرسید؟ نه! هیچ کس اندوه مارا دید؟ نه!

هیچ کس اشکی برای ما نریخت هر که با ما بود از ما می گریخت

چند روزی هست حالم دیدنیست حال من از این و آن پرسیدنیست

گاه بر روی زمین زل می زنم گاه بر حافظ تفاءل می زنم

حافظ دیوانه فالم را گرفت یک غزل آمد که حالم را گرفت:

" ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم"



نظرات 20 + ارسال نظر
غزاله 1390/01/20 ساعت 08:28 ب.ظ

مرسی خوب بود.

فاطمه 1390/07/06 ساعت 08:26 ق.ظ http://nazy64.blogfa.com

salam
الحق و الانصاف که حظ کافی را بردم
و از شما کمال تشکر را دارم
موفق باشید

008 1390/07/16 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام دوست عزیز
شعر خیلی خیلی قشنگی بود
ممنون

سینا 1390/09/02 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.frh.mihanblog.com

بسیار زیبا بود دوست خوبم

تمنا 1390/10/24 ساعت 11:17 ق.ظ http://tamanna1359.blofa.com

سلام
من دارم دنبال شاعر این شعر زیبا میگردم
اگه میدونید از کیه لطفا برام کامنت بذارید.
اگرم نمیدونید به من یه سر بزنید،هر رفتی یه آمدی داره.

صالح 1390/10/30 ساعت 05:23 ب.ظ

آقا اسم شاعر رو هم بگذار تو رو خدا

شعر ها رو اگه می شه کامل بزار

مثلا اون شعر دکتر شریعتی رو ناقص گذاشتی

پرستو 1391/01/03 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.parastoon.blogfa.com

توپ بیست

سلین 1391/02/07 ساعت 04:44 ب.ظ

شعرتون عالی بود .......
عالی ...........................

زهرا 1391/03/23 ساعت 12:01 ق.ظ

آه دلم گرفته بود بد تر شد مث حافظ دیوانه اینترنت دیوانه هم اینجوری حال ما رو گرفت!

meghdad moazami 1391/06/20 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.depres.ir

Salam
Ziba Va Ziba
Ali Va Ali
Be Ma Sar Bezan
Ya Hagh

سید محمد رضا 1391/12/05 ساعت 10:24 ق.ظ http://smrfazeliyan.ir

سلام دادا . خیلی حال کردم . دمت گرم

ندا 1392/01/25 ساعت 12:58 ق.ظ

حافظ دیوانه حالم را گرفت
یک غزل امد ه حالم را گرفت...

رهاراد 1392/04/31 ساعت 12:20 ق.ظ http://tanharaha.persianblog.ir/

من عاشق این شعرم .فوق العاده س
ممنون

دانشجو 1392/06/06 ساعت 03:13 ب.ظ http://sqrt.blogfa.com

خیلی زیبا بود... و قوی...
امیدوارم موفق باشید
فقط یکم بعضی جاهاش رو قبول نداشتم... یعنی خودم هم اون روزها رو گذرونده ام و فهمیدم که توقعم زیاد بوده اون روز ها از اطرافیانم...
گاهی خدا میخواهد که ما تنها باشیم تا خودمونو پیدا کنیم و خودش رو...
در هر صورت زیبا بود.. موفق باشید

همراه غم 1392/07/07 ساعت 11:08 ق.ظ

خوب بود

لیلا 1392/09/19 ساعت 01:23 ب.ظ

بسیار زیباست عزیزم...کاش اسم نویسنده شعر و مینوشتین

[ بدون نام ] 1393/05/12 ساعت 02:37 ب.ظ

بسیار زیبا و دلنواز

شعر از حمید رضا رجایی

Pany 1396/09/22 ساعت 08:10 ب.ظ

شاعر؟

ف.سین 1400/06/15 ساعت 10:57 ق.ظ http://LAWYER.SINBLIGFA.COM

عالی بود

مرجان 1401/07/11 ساعت 03:12 ب.ظ

درود بر شما
سالها پیش این دل نوشته ی زیبای شما رو خوندم و برای همیشه در خاطرم نشست.امروز خیلی دلم خواست که ای کاش یکبار دیگر میخواندمش،اتفاقی در گوگل سرچ زدم و خوشبختانه پیدا شد و با لذت تمام دوباره و چند باره خواندم.واقعا زیباست ممنون از به اشتراک گذاری این کار دلنشین.
سربلند و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد