یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

زیباترین گل





چه زیبا می شوی وقتی که می گردی سرپا سبز

تو را من دوســت می دارم تو را ای سبز بالا سبز

                                                                            تو روح ســـبز بارانی , من آن نـــیلوفر خــــواهش
                                                                            بیا بنشین کنارم سبز و بنشان خواهشم را سبز

دلم قد می کشـــــد تا آبشار صاف گیسویت
تو اما تشنه می خواهی مرا غرق تمنا سبز

                                                                            به زیر آســـــمان چشــــم تو تا چند بنشــــینم
                                                                            بگو پژمرده می خواهی مرا ای اسمان یا سبز

به هنگام عــبور از لحظه های آبی احساس
مرا پل می زند چشم تو از آبی ترین تا سبز

                                                                           تو در چشم من آن زیـــباترین گـــل در بهارانی
                                                                           به غیر از تو نمی بینم گلی در جمع گلها سبز

میان این همه گــــلهای رنــــگارنـــــگ باغ عشق
گل از چشم تو می چینم گل از چشم تو زیبا سبز

                                                                           به شوق دیدنت سر می کشند از پشت پرچین ها
                                                                           بــــهار آورترین گــــــلها هــــــمه محو تماشا سبز

فضــــــای دره از بــــوی بـــــهار آکنده می گردد
چون بر می داری آهسته قدم روی علفها سبز

                                                                           بیا ای دختر دریا کــــــنار ســــــاحل چشمم
                                                                           که دیدن دارد اینجا با تو چشم انداز دریا سبز

نه تنها عشق من احساس من یا شعر من شد سبز

که از لـــطف نــگاهت خـــــــاک هم گردیده حتی سبز



                                                                                                        تقدیم به موج سبز آزادی  

نظرات 3 + ارسال نظر
مدی 1388/10/08 ساعت 12:28 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام
خوبی؟
شهادت امام حسین عزیزمون رو بهت تسلیت میکم
آپم

راستین 1388/12/14 ساعت 11:54 ق.ظ http://parinazozad.blogfa.com

salam 2oost aziz khosh hal mishim be ma ham sar bezanid

راستین 1388/12/14 ساعت 11:54 ق.ظ http://parinazozad.blogfa.com

سبز سبز سبز ایستاده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد