یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

غزل مرگ


امشب از درد جدایی به لب آمد جانم
                                                    غزل  مرگ  در آغوش اجل  می خوانم
سینه ام تنگ و گلو بغض غریبی دارد
                                                    یا رب از کار دل و دهر و فلک حیرانم
شب پایان من است امشب و ایام فراق
                                                   به جهنم روم از آتش عشقش ، دانم
من اسیر لب و لعل و خط و خالش گشتم
                                                   نرود  یاد  من  از  یاد  که  جاویدانم
فتنه ی عشق گریبان من خسته گرفت
                                                   مست چشم و نگهش سست نمود ایمانم
سخن تلخ مکن از تلخی هجران باشد
                                                   منم  امروز  که  از  دست  دلم  ویرانم
دوستانم همه رفتند و منم خواهم رفت
                                                   که مرا چند صباحی به جهان مهمانم
هادیا ، پند رفیقان همه از خوبی نیست
                                                   چه بسا دوست که شاد است از این پایانم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد