یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

شاه دلم گدا مکش



شاه دلم گدا مکش ، من شده ام گدای تو

                                                         گر چه ستم کنی به من،جان و تنم فدای تو
مهر تو از وجود من ، با غم دل نمی رود
                                                         مهر منت به دل نشد ، هر چه کنم برای تو    
از همه کس گذر کنم ، از تو گذر نمی شود
                                                         مشکل تو وفای من ، مشکل من جفای تو
کن نظری که تشنه ام ، بهر وصال عشق تو
                                                         من نکنم نظر به کس ، جز رخ دلربای تو
جان من و جهان من ، روی سپید تو شدست
                                                         عاقبتم چنین شود ، مرگ من و بقای تو
از تو برآید از دلم ، هر نفس و تنفسم
                                                         من نروم ز کوی تو ، تا که شوم فنای تو
دست ز تو نمی کشم ، تا که وصال من دهی

                                                         هرچه کنی بکن به من،راضی ام از رضای تو



نظرات 4 + ارسال نظر
مدی 1388/09/26 ساعت 11:08 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

خیلی شعرات قشنگه ها
منم آپم

سلااااااااام
سلام
سلام
خوبین؟
خیلی وبلاگ زیبایی دارین.
بیشتر اسم وبلاگتون جذبم کرد.
فعلا.
یا حق.

افزایش آمار 1388/09/26 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام ،
لینک باکس لینکینگ بلاگ اسکای افتتاح شد
برای افزایش چشم گیر آمار و تعداد بازدیدکننگان وبلاگتان کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب وبلاگتان قرار دهید و سپس از طریق ارسال لینک ، لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار گیرد .
----------------------------------------------------------------------
مزایای استفاده از لینک باکس این است که با این کار وبلاگ شما با تمام وبلاگ هایی که لینک آنها در لینک باکس قرار دارد تبادل لینک داده می شود .
یعنی وقتی شما لینک وب خود را در لینک باکس قرار دهید در واقع با تمام وبلاگ هایی که در لینک باکس هستند تبادل لینک انجام داده اید و این یعنی : « افزایش چشمگیر ، سریع و فوق العاده ی آمار بازدیدکنندگانتان و همچنین افزایش پیج رنکتان در گوگل .»
----------------------------------------------------------------------
اما مزایای لینک باکس تازه تأسیس ما :
1- لینک باکس ما اولین لینک باکس رسمی موجود در سرویس دهنده BlogSky می باشد .
2- سادگی بالای آن
3- حجم فوق العاده کم و کلیک بالای لینک باکس
(حجم کم مشخصه ی مهمی برای یک لینک باکس است چون به هیچ وجه باعث کاهش سرعت لودینگ سایت نمیشود)
---------------------------------------------------------------------
دریافت کد : (کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب خود کپی کنید)

<center><iframe border="1" frameborder="1" width="480" height="300" name="linkbox" src="http://linking.blogsky.com"></iframe></center>

---------------------------------------------------------------------
سپس از طریق آدرس زیر لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار گیرد .
http://linking.blogsky.com/Comments.bs?PostID=1
---------------------------------------------------------------------
با لینک باکس ما منتظر افزایش آمار خود باشید .

من باز گشتم
اما قتب تنهایم به بهانه ای
در تاریکی ماند
و
من جفت تاریکی شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد