یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

متن های زیبا


فقط با دوست می توان قهر کرد غریبه ناز ما را نمی کشد.

***

همه چیز از یاد آدم میره مگه یادش که همیشه یادشه.

***

تنهایی خود را قسمت می کنیم تو سهم خود را بر می داری و من تنها تر می شوم

***

باران نباش تا با التماس به پنجره بکوبی که نگاهت کنند
ابر باش تا با التماس نگاهت کنند که بباری.

***


تو به اندازه تنهایی من خوشبختی و من به اندازه  زیبایی تو غمگینم.



***

در رویا های کودکانه آموختم به چیزی که به من تعلق ندارد فکر نکنم , اما ناگهان او همه فکرم شد.


***


ما هیچ نیستیم جز سایه ای زخویش , آیین آینه خود را ندیدن است.


***


عجیب ترین عشق دنیا مال من است , ندیدن و خواستن آیا این چیزی جز دیوانگی نیست!


***


پروانه گاهی فراموش میکند که زمانی کرم بوده است !




نظرات 1 + ارسال نظر
هدا 1388/08/14 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.biatulove.blogsky.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی جالبی دارید ... بهتون تبریک می گم

ولی برام جالبه توی این مدت فعالیتتون چطور از طریق وبلاگتون کسب درآمد نکردید !!!!!!

شما از طریق این وبلاگ می تونید درآمد خیلی خوبی داشته باشید

من با چند تا سایت خیلی خوب کار می کنم که بسیار معتبر هستند ... کار کردن با اونها هیچ ضرری نداره چون ثبت نامشون رایگانه و به ازای فعالیت شما بهتون پول هم می دن

اول از همه سایت های کلیکی را به شما معرفی می کنم :

اولین سایتی که بهتون می گم اکسین ادزه که بسیار مشهور و قابل اعتماده و پیشنهاد می کنم که حتما داخلش عضو بشید ... لینکشم اینه :

http://www.oxinads.com/?i=17696

دومین سایت اسمش کلیک چی هست . در مورد این سایت باید بهتون بگم که خیلی بهتر از بقیه ی سایت های کلیکیه ... آخه تموم کلیک ها را ثبت می کنه و ۲۰۰۰ تومان هم هدیه ی عضویت داره !!!! پس بهتره همین الان عضو بشید و تبلیغاتش را توی وبلاگتون قرار بدید و از همین الان درآمد خوبی کسب کنید . اینم لینکش :

http://www.clickchi.com/index.php?refer=hodajan

یه سایت دیگه که اسمش کلیک هیتس است را بهتون معرفی می کنم که حسنش نسبت به بقیه ی سایت های کلیکی اینه که به ازای هر کلیک روی بنر های تبلیغاتی 1000 ریال پرداخت می کنه و این نسبت به بقیه ی سایت های کلیکی مبلغ بالاتریه !!!! پس بهتره که خیلی زود عضوش بشید :
http://www.mihanhits.com/signup.php?from=hodajan

خب حالا نوبت به یه سایت دیگه میرسه که اصلا لازم نیست تبلیغاتش را توی وبلاگ قرار بدید !!!!
یه سایت بسیار عالی و معتبر به اسم گرین هورس که توضیحات کاملش توی وبلاگم هست .... ثبت نامش کاملا رایگانه .... درسته که یه سایته خارجیه اما درآمد شما را به صورت چک به آدرس محل زندگی شما پست می کنه .... من به خیلی ها این سایت را پیشنهاد کردم و اونها عضوش هستن و بسیار راضین ... حالا بهتره خودتون برید توی وبلاگمو توضیحاتشو بخونید .... ضرر نداره :

http://www.biatulove.blogsky.com/1388/05/30/post-160

و حالا آخرین چیزی که می خوام بهتون بگم در مورد یک نوع کسب درآمد اینترنتی هست که از نظر من پر بازده ترین نوع کسب درآمد هست ... فقط کافیه روزانه ۲ تا ۳ ساعت با اینترنت کار کنید .... و با این مقدار کار بعد از دو ماه می تونید ماهیانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید .... تعجب نکنید ... درآمد شما در ماههای اول در حدود ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان میشه اما در ماههای بعد به ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هم میرسه ... من دارم ازش استفاده می کنم .... اینکه می گم واقعا حقیقت داره

به سایت زیر برید و خودتون بخونید :

http://www.cn3shop.com/?ref=hodajan

این سایت به شما یه بسته را معرفی می کنه ... ممکنه وقتی مطلبشو بخونید پیش خودتون بگید اینها همش کلکه یا غیر واقعیه ولی باید بهتون بگم که این طور نیست ... منم اولش با اکراه این بسته را گرفتم ولی با خوندنش متوجه شدم که کاملا حقیقت داره ... پس وقت را از دست ندید و از همین الان شروع کنید .

مطمئنم از طریق راههایی که بهتون گفتم می تونید درآمد فوق العاده ای را کسب کنید

منتظرتون هستم
به وبلاگ من هم سر بزنید . خوشحال میشم ... راستی ممنون میشم روی تبلیغاتم هم کلیک کنید .

موفق و پیروز باشید
با تشکر
هدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد