یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

وصیت نامه

بعد مرگم نه به خود زحــمت بسیار دهید
نه به من بر سـر گور و کفن آزار دهید   

نه پی گورکن و قاری و غسال رویـــد
نه پی سنگ لحد پــول به حجار دهید   

به که هر عضو مرا از پس مرگــم به کسی
که بدان عضو بود حاجت بسیار دهید  

 

این دو چشمان قوی را به فلان چشــم‌چران
که دگر خوب دو چشمش نکند کار دهید   

وین زبان را که خداوند زبان‌بـازی بود
به فلان هوچی رند از پی گفتـار دهید  

 

کله‌ام را که همه عمـــر پر از گچ بوده‌است
پاک تحویل علی اصغر گچکار دهیــد   

وین دل سنگ مرا هم که بود سنگ سیـــاه
به فـــلان سنگ‌تراش سر بازار دهید 

  

چانه‌ام را به فلان زن که پی وراجی است
معده‌ام را به فلان مرد شکمخوار دهید   

در سر سفره خورَد فاطمـه، بی‌دندان، غم
به که دندان مرا نیز بــدان یار دهید. 

نظرات 6 + ارسال نظر
abbas 1388/06/09 ساعت 10:54 ق.ظ http://best.tdblog.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
وب شما را دیدیم به همین دلیل شما جمع لینک های لینکستان ایرانی دعوت می کنم.
آدرس لینکستان:
http://www.best.tdblog.ir

شما هم میتوانید یکی از لینک های لینکستان ما باشید.
ما آمار سایت شما را بالاتر خواهیم برد.
با قرار دادن لینک باکس ایرانی در وبلاگ یا سایت خود و فرستادن لینک وبلاگ یا سایت خود آمار بازدیدتان به صورت چشمگیر بالا می رود.
از جمله مزیت های لینک باکس ایرانی:
1- حجم کم(که از همه ویژیگیها مهمتره و کاملا سبکه)
2- محیط گرافیکی زیبا
3- افزایش آمار شما حداقل 2 برابر
4-قابل اجرا در تمامی سرویس دهنده ها(از جمله بلاگفا)
5- لینک شما هیچ وقت حذف نخواهد شد و مادامی که لینک باکس در وبلاگتان باشد لینک شما هم در لینک باکس هست

-----------------------------------
-------------------------------------


من قول میدم که آمارتون خیلی عالی بره بالا

-------------------------------------------
------------------------------------------


منتظر شما دوست عزیز هستم
موفق و پیروز باشید
بدرود

سیما 1389/06/02 ساعت 01:40 ق.ظ

وای عالی بود من که کلی خندیدم

بعد مرگم نه به خود زحــمت بسیار دهید
نه به من بر سـر گور و کفن آزار دهید


نه پی گورکن و قاری و غسال رویـــد
نه پی سنگ لحد پــول به حجار دهید


من وصیت میکنم هریکی از عضو مرا
به کسی که بودش حاجت بسیار دهید


این دو چشمان قوی را به فلان چشــم‌چران
که زند دید پر و پاچه دلدار دهید


وین زبان را که خداوند زبان‌بـازی بود
به فلان هوچی رند از پی گفتـار دهید


کله‌ام را که همه عمـــر پر از گچ بوده‌است
پاک تحویل علی اصغر گچکار دهیــد


وین دل سنگ مرا هم که بود سنگ سیـــاه
به فـــلان سنگ‌تراش سر بازار دهید


چانه‌ام را ببرید خدمت مادر زن من
که ز ریختش شدم از زندگی بیزار دهید

در سر سفره خورَد فاطمـه، بی‌دندان، غم
به که دندان مرا هم بر آن یار دهید.

رویین 1390/10/18 ساعت 01:36 ب.ظ

بسیار زیبا بود

Hooman 1399/06/18 ساعت 12:01 ق.ظ

قبل هر چیز دگر دینم و ایمان مرا
به فلان حاجیِ بی دینِ نُزول خوار دهید.
کلیه ام را به فلان رِند عَرق خور که شده،
کز عَرق کلیهِ او پاک لَت و پار دهید.

محمد 1400/07/08 ساعت 05:09 ب.ظ

تا که شاید به چیزی بند شده باشد دستش
بیضه بندم ببرید وبه طلبکار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد