یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دلم می‌خواد داد بزنم

دلم می‌خواد داد بزنم
جیغ بزنم، جیغ بنفش
پاره کنم لباسمو
برم حموم با کت و کفش  


دلم می‌خواد زار بزنم
صدام بره به آسمون
کتابامو شوت بکنم
از تو حیاط به پشت بوم


دلم می‌خواد پر بکشم
مثل مگس به هر طرف
وزوز و ویزویز بکنم
لقمه بگیرم از علف


دلم می‌خواد کف بکنم
مثل پودر لباس شویی
باد بکنم، گنده بشم
مدام برم به دستشویی

 
فکر نکنی دیوونه‌ام
یا خیلی درب و داغونم
نه عزیزم من سالمم
فقط کمی نوجوونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مانی 1388/05/22 ساعت 11:10 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلام نوجووون روحیه شادی داری ...زنده باشی همیشه.دمتم گرم.........دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد