یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دو بیتی های عاشقانه


تو مپندار که من غیر تو دلبر گیرم           ترک روی تو کنم دلبر دیگر گیرم
بعد صد سال اگر برسر قبرم گذری          کفنم چاک دهم زندگی از سر گیرم



 

بی وفا باشی جفایت می کنند          بی وفایی کن وفایت می کنند
مهربانی گرچه آیینی خوش است       مهربان باشی رهایت می کنند




من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم             به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم
عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست             اشتیاق است که هر لحظه به تو،من دارم



ای عشق، شکسته ایم، مشکن ما را            اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم              ای دوست مبین به چشم دشمن ما را



این همه خونی که دنیا در دل ما می کند        جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند
هر زمان گویم که فردا ترک دنیا می کنم          تا که فردا می رسد امروز و فردا می کنم   



 

با تو از خاطره ها سرشارم                       با تو تا آخر شب بیدارم
عشق من دست تو یعنی خورشید            گرمی دست تو را کم دارم




من در غم تو .تودر وفای دگری            دلتنگ تو من تو دلگشای دگری
در مذهب عاشقان روالی باشد          من دست تو بوسم و تو پای دگری



 

آراسته آمد و چه آراستنی 
پیراسته زلف خود چه پیراستنی
بنشست به می خوردن و برخاست به رقص
به به چه نشستنی چه بر خاستنی




در سکوت دادگاه سرنوشت                  عشق بر ما حکم سنگینی نوشت
گفته شد دلداده ها از هم جدا              وای بر این حکم و بر این قانون زشت!




دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است
ساده می افتد
ساده میشکند
ساده میمیرد
دل من تنها سخت میگرید



 

همه ذرات جان پیوسته با دوست            همه اندیشه ام اندیشه اوست
نمی بینم به غیر از دوست اینجا             خدابا این منم یا اوست اینجا ؟

 



در مدرسه از نشاط من کم کردند...                   از فرصت ارتباط من کم کردند...
هر وقت به هم عشق تعارف کردیم...                 از نمره ی انضباط ما کم کردند...




عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود
شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر
مهربانی حاکم کل مناطق می شود




نرسد دست تمنا چو به دامان شما         میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما
از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست       نیمه جانی ست در این فاصله قربان شما




راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی
هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم
راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی
عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم

 



دیشب دوباره آمدی به خواب من،
دیدار خوب تو،
تا کوچه های کودکیم برد پا به پا،
شاد و شکفته اما،
فارغ ز هست و نیست،
یک لحظه دست تو از دست من رها شد و خواب از سرم پرید.

 



وفای شمع را نازم که بعد از سوختن           به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد
نه چون انسان که بعد از رفتن همدم          گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد.

 


نظرات 33 + ارسال نظر
ارباب 1388/12/09 ساعت 12:10 ب.ظ

بابا دمت گرم

ستاره 1389/03/02 ساعت 01:50 ب.ظ

مرسیییییییی

[ بدون نام ] 1389/03/03 ساعت 06:06 ب.ظ

باز مرسییییییییییی

AHAB 1389/05/19 ساعت 01:38 ق.ظ

با عرض سلام و خسته‌نباشید خدمت شما دوست عزیز

سایت خیلی خوبی دارید، خیلی شبا که دلم تنگه و خسته میام به این سایت وحسابی برای خودم........

ای‌اشک‌ دوباره‌ در دلم ‌دردشدی
تادیده‌ی من‌رسیدی‌وسردشدی
ازکودکی‌ام‌هرآنزمان خواستمت
گفتنددگرگریه‌نکن،‌مردشدی

همینطور ادامه بدید، ممنون از شما بزرگوار.

طوطا 1389/09/06 ساعت 08:24 ب.ظ

ممنونم عزیزم خیلی بدردم خورد.

هما 1389/09/11 ساعت 11:26 ق.ظ

عالیی بود ممنونم از شعرات

فراهانی 1389/09/20 ساعت 01:01 ب.ظ http://farahani5

با سلام / اشعار بسیار جالب بود متشکرم

علی 1390/01/30 ساعت 01:08 ب.ظ http://abdolhoseini.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود
فقط اگر بنویسی که این اشعار از کی هست خیلی بهتره
ممنون

همسو 1390/02/05 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.darmserearamesh.blogfa.com

میخوام در آواتار ثبت نام کنم

سیمین 1390/06/08 ساعت 05:41 ق.ظ

سلام ...خیلی شعرات قشنگن بعضی هاشون داغ دلمو تازه کردن.....
خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم .....
هرچه هستی گذرا نیست هوایت/ بویت.....
تو مرا یاد کنی یا نکنی.....
من.........
به یادت هستم

ساناز 1390/07/30 ساعت 11:09 ق.ظ

ترسم تو هم آن یار وفا دار نباشی
آن عاشق کش معشوقه نگهدار نباشی
من از عشق تو روزی دو صد بار بمیرم
تو از دل من هیچ خبر دار نباشی...

ساناز 1390/07/30 ساعت 11:11 ق.ظ

آن شب که دلی بو د به میخانه نشستیم
آن توبه ی صد ساله به یکباره شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم....

سعیده 1390/08/03 ساعت 11:29 ب.ظ http://neverfun.blogfa.com

«امشب به قصهء دل من گوش می کنی»
«فردا مرا چو قصه فراموش می کنی»

مینو 1390/08/30 ساعت 07:33 ب.ظ

خیییییییییییییییییلی الکی بود

محمدحسین 1390/09/01 ساعت 06:55 ب.ظ

الاهی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی

فائزه 1390/09/16 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.divarshab.blogfa.com

سلام واقعا دوبیتی های جالبی بود مرسی.اگه تونستین به منم سربزنین...

$ sara $ 1390/10/15 ساعت 09:09 ب.ظ http://saraweb18.blogfa.com

عالییییییییییییییییییییییییی بود

قلب یخی 1390/10/19 ساعت 11:21 ق.ظ http://zeynabharifi.blogfa.com

سلام آقا رضا
واقعا زیبا بود

فرزانه 1390/11/05 ساعت 10:20 ب.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شزن 1391/01/03 ساعت 11:49 ق.ظ

عالیییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددد

! 1391/01/16 ساعت 09:57 ب.ظ

قشنگن مرسی

در به در 1391/01/30 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام کاکو.امید بخدا بهترین شکراست که نیاز به شکر لسانی نداره ،قلبأ باخداباشید ظاهرأ هم باخدا ، اگر غیرازاین شد روزی پشیمان میشیم که دیگه سودی نداره ...
کربلاخواهی اگر اززینب کبری 'س' بگیر
چون کلیدکربلا در اختیار زینب 'س'است
همه ی مریضارو دعاکنید

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام
شعرای قشنگی دارین
فقط خواستم بگم یه شعرو اشتباه نوشتین:
من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم/به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم
عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست/اشتیاق است که هر لحظه به تو،من دارم
که اصلش هست:اشتیاقیست که هر لحظه و ساعت دارم...


رضا 1391/04/13 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام رضا
هزاران بار ازت ممنونم
خیلی عالین.

اگه تونستی بگی 1391/06/01 ساعت 12:01 ب.ظ

نقاش ازل تا که به چشمان تو انداخت
دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت

شادی 1391/07/06 ساعت 01:18 ق.ظ

ووااااااای که چقدر قشنگن این اشعار.یه دونست سایتتون
عالییییییییییییییییی

GHARIBE 1391/08/05 ساعت 07:19 ب.ظ

اقا ممنون وقت نشد همشو بخونم بازم میام-محشرن.یا حق

ali 1391/09/07 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.atkh.blogsky.com

salam
bishtare 2beytihat ziban
man ba ejazat too blog va fb azashoon estefade mikonam vali ba zekre manbae ;)
khoshhal misham be manam sar bezani

Arash 1391/09/20 ساعت 01:07 ق.ظ

عالیییییییی بود

ابوالفضل 1391/09/27 ساعت 02:48 ب.ظ

عالی
بیست
:)

ناهید 1391/10/26 ساعت 09:10 ب.ظ

بیت سومو اشتب نوشتی.. باوفا باشی جفای.............

ناهید 1391/10/26 ساعت 09:13 ب.ظ

ااااا چرا من کامنت نذاشته این تایید میشه؟؟؟؟؟

سعیدلک 1391/11/19 ساعت 02:04 ب.ظ

mersi divane konande bod az inke asheghane minevisid mamnon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد