یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

اشعار عاشقانه


گفتمش: دل می‏خری؟! 

پرسید چند؟!  

گفتمش: دل مال تو،  تنها بخند

خنده کرد و دل ز دستانم ربود 

تا به خود باز آمدم او رفته بود  

دل ز دستش روی خاک افتاده بود 

جای پایش روی دل جامانده بود. 

 

 


نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد 

نمی خواهم بدانم کوزه گر با خاک اندامم چه خواهد ساخت 

ولی آنقدر می دانم که می خواهم گلویم سوتکی باشد 

به دست کودکی خردسال و بازیگوش که هر دم بشکند 

این سکوت تلخ مرگبارم را. 
 

 

 
خاک خواهی شد!
از رخ آیینه ها هم پاک خواهی شد!
چون غباری گیج، گم، سرگشته در افلاک خواهی شد!
 

 


یکی را دوست میدارم ولی افسوس اوهرگز نمی داند 

نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست میدارم 

ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمی خواند 

به برگ گل نوشتم من که او را دوست میدارم  

ولی افسوس او گل رابه زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند. 

 

 

 


ای کاش کودک بودم!!!  

تا بزرگ ترین شیطنت زندگیم نقاشی روی دیوار بود !  

ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم

نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم 

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه ی مادر همه چیز را فراموش میکردم.
 

 


چشم چشم ،دو ابرو ، نگاه من به هر سو،  

پس چرا نیستی پیشم؟نگاه خیس تو کو؟

گوش گوش دوتا گوش، دودست باز یه آغوش، 

بیا بگیر قلبمو، یادم تو را فراموش....!

چوب چوب یه گردن، جایی نری تو بی من،  

دق میکنم میمیرم، اگه دور بشی از من...!

دست دست دو تا پا، یاد تو مونده اینجا، 

یادت میاد که گفتی: بی تو نمیرم هیچ جا....!

من؟ من؟ یه عاشق، همون مجنون سابق.  

 

 

چه قدر غریبانه به لحظه های زتدگیم رنگ آشنایی زدی و رفتی 

تو را هیچ وقت از خاطر نمی برم که تو آشناترین غریبه ی من بودی. 

 

 

در زندگی مشو مدیون احساس کسی ،
تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی ،
زندگی دفتری از خاطره هاست ، یک نفر در دل شب ،
یک نفر در دل خاک ، یک نفر همدم خوشبختی هاست ،
یک نفر همسر سختی هاست ،
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ،
ما همه همسفریم .


 



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد