یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

گفتی که مرا دوست نداری

 

گفتی که مرا دوست نداری، گله ای نیست 

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست 

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من ده 

گفتی که نه، باید بروم، حوصله ای نیست 

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

رفتی تو و دیگر اثر از چلچله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست

رفتی تو، خدا پشت و پناهت، به سلامت 

بگذار بسوزد دل من، مسئله ای نیست 
 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما 1392/04/07 ساعت 02:11 ب.ظ

عالی بود از تمام مطالبتون خوشم اومد

سید حسنی ۳نیک 1399/02/14 ساعت 10:36 ق.ظ

این شعر متعلق به مهندس مهدی سنیک است
بین تو و عشق ازلی فاصله ای نیست
گفتم نفسی یار مرا وعده دیدار
گفتی که در این جام تهی مشعله ای نیست
.
.
اندر غم دلدار بسوزد دل عاشق
با رفتن معشوق دگر هلهله ای نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد